Thatssomebaadnews Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har nok litt færre bilder enn det du har, men lagga ikke noe hos meg nei ^^ Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sendte min på service idag siden de klarte ikke å fikse med oppdatere software -.- må nå vente sikkert 3 uker . på en jeg fikk nylig. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Det er kjipt Men når den ikke funker er det like godt og sende den inn og få den reparert! Dem kunne ikke si noe om hva dem trodde det var? Og hvordan widget var det som ødela alt? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 jeg viste jo va det var. det var et program (widgeten =google) som kjørte om ijen og om igjen på oppstart og siden det var en feil med den widgeten restarte mobilen seg bare.Er jo glad får å sende den inn får verfal nyeste version av mobilen litt raskere håper jeg hehehe Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Joa, men HVORFOR fikk widgeten alt til og klikke? Og jeg mente om DU viste hvilken widget det var, noe du gjorde Var telefonen din treig? Hvor stor minnekort hadde du? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg lasta ned google widget nyest version, så hadde jeg den på "desktop". og når jeg åpnet widget lista så var den gamle gooogle widgeten der , så jeg tenkte jeg kunne ha to eller noe sånt så la jeg ut den gamle widgeten , og da klikket det. Ganske sikkert på at det var en Firmware feil. 1gb minnekort som følgte med. ja den var litt treg på bildenettlesningen, men funka jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå