Thatssomebaadnews Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei, Søkte, og fant merkelig nok ingen tråder om denne telefonen. Her snakker vi om alt angående denne telefonen. Trenger du hjelp, spør her. Lurer du generelt på noe, spør her. Bestilte idag en, og er veldig spent! Tror dere den lever opp til forventningene? Og hvordan funker "Fake Call" greia? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Bump! Ingen som har noe og si om denne telefonen? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 har selv denne mobilen synes den er veldig bra, fake call funker greit vet ikke om det går an å stille hvilken kl den ska ringe men du kan holde nere volum knappen så starter den automatisk Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 bare spør om mer spørsmål om den så kan jeg sikkert svare Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hei Hva er egentlig fake call? Siden du sier du kan stille klokken? Hehe.. Og har noen av dere bilder tatt med telefonen? Så jeg får se hordan de blir Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 fake call er fake call liksom du holder nede volum knappen så ringer mobilen din med nr "ukjent" vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Ringer MIN telefon? Eller ringer telefonen til noen andre? Fatter ikke poenget, er det ikke like greit og ringe selv med skjult nummer? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 nei nei... feks du sitter i et møte og vill ikke være der så kan du trykke på en knapp så ringer telefonen din så du lader som om du snakker med noen og stikker ut.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Åja, haha! Genialt da Får man "svar" om man sier noe, eller er det bare en "robot" som sier random bull? Kan du velge hva den skal si, eller? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) har ikke holdt på med det greiene egentlig , men synes jeg så noe om at du kunne si hva du selv ville i en microfon som spilte det av , men er ikke sikker Edit: Det er en Diktafon som lar deg spille inn hva du vil si. Endret 5. august 2009 av Zirc60 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Ahh.. Det er jo ingen VIKTIG funksjon, bare ble litt nyskjerrig på hva det var Ellers, har du, eller noe andre, noe og si om telefonen? Positive og negative sider? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg synes mobilen er bra, eneste jeg "klager" på er new pc studio dritt program kan ikke oppdatere moben. Batteriet er ok, ikke det beste men det går sikkert an å kjøpe et sterkere batteri en plass savner qwerty tastatur, men klarer meg fint med vanlig. Savner youtube widget, men det kommer sikkert etter vert. ellers er det en kjempe mobil, veldig bra kamera og filming. liker å filme i "Slow motion" hehe Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Fikk telefonen idag og er VELDIG fornøyd! Jeg har youtube widget? Har ikke duu? To ting jeg sliter med, though.. Ene er og finne bakgrunnsbilder som passer, skjermen er jo så stor! Andre er og finne Fake Call greia.. Hvor finner jeg det? Haha Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sweet man gratulere.. jeg har ikke youtube widget fy f så kipt. kan du kjekke versionen på mobben din? skriver bare *#1234# men har fått problemer med mobilen er sur. lastet ner google widget så skulle jeg ta den på skrive bordet så gikk mobben bare rett av, nå starter den ikke ! :( prøver å fikse det. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Thanks! Står: <SW VER> S8300XXID6 Og en annen ting, hvordan får man endra skjermsparer? :S finner faen ikke ut! haha Kjipt med telefonen din! Går den ikke på i det hele tatt? Ingen måte og resette telefonen? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg har version s8300Cvia eller noe sånt. Jo det går an å slå den på men etter jeg har skrevet pinkoden så går den av ijen. Vet du om det er en "restart" knapp på mobilen en plass? blir irritert.. Edit: Det går ikke an å skifte sjermsparer Endret 8. august 2009 av Zirc60 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Hmm.. Nei er vel ikke noen reset knapp. Men har du prøvd og kobla til PC'n (om det går da) og sletta den widget saken som føkka alt? Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 prøvde å koble den opp til pcen, men fikk ikke noe melding på pc så må nokk bare levere den inn. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Det suger da Lenke til kommentar
Zirc60 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tror du har nyere version. hvordan er Bildenettleseren din? lagger den litt når du går igjennom bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå