Gå til innhold

Samsung S8300 Ultra Touch tråden

Anbefalte innlegg

Hei,

Søkte, og fant merkelig nok ingen tråder om denne telefonen.

Her snakker vi om alt angående denne telefonen. Trenger du hjelp, spør her.

Lurer du generelt på noe, spør her.

Bestilte idag en, og er veldig spent! Tror dere den lever opp til forventningene? Og hvordan funker "Fake Call" greia?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke holdt på med det greiene egentlig , men synes jeg så noe om at du kunne si hva du selv ville i en microfon som spilte det av , men er ikke sikker :p

Edit: Det er en Diktafon som lar deg spille inn hva du vil si. :)

Endret av Zirc60
Lenke til kommentar

Jeg synes mobilen er bra, eneste jeg "klager" på er new pc studio dritt program kan ikke oppdatere moben. Batteriet er ok, ikke det beste men det går sikkert an å kjøpe et sterkere batteri en plass :p savner qwerty tastatur, men klarer meg fint med vanlig. Savner youtube widget, men det kommer sikkert etter vert. ellers er det en kjempe mobil, veldig bra kamera og filming. liker å filme i "Slow motion" :p hehe

Lenke til kommentar

Sweet man :) gratulere.. jeg har ikke youtube widget :( fy f så kipt. kan du kjekke versionen på mobben din? skriver bare *#1234# :p

men har fått problemer med mobilen er sur. lastet ner google widget så skulle jeg ta den på skrive bordet så gikk mobben bare rett av, nå starter den ikke ! :( :( prøver å fikse det.

Lenke til kommentar

Jeg har version s8300Cvia eller noe sånt.

Jo det går an å slå den på men etter jeg har skrevet pinkoden så går den av ijen. Vet du om det er en "restart" knapp på mobilen en plass? blir irritert..

Edit: Det går ikke an å skifte sjermsparer :(

Endret av Zirc60
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...