Robocoop Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvordan fungerer det med ulik hardware? Synes det fungerer bra og tar lite plass på min 1 GB penn. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tja.. Slax er vel i utgangspunktet Slackware som er spesialsydd for live-miljøer, så kan ikke se for meg at det skiller seg voldsomt mye fra andre live-distroer annet enn at Slackware kanskje er et litt konservativt utgangspunkt? GNU/Linux støtter jo det aller, aller meste av hardware sånn generelt, så annet enn de vanlige kjepphestene (wlan og .. ehm.. wlan?) ser jeg ikke for meg hvilke problemer man skulle møte på. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 For meg har d funka som bare rakkern!! : ) 2gb minnepinne! Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tja.. Slax er vel i utgangspunktet Slackware som er spesialsydd for live-miljøer, så kan ikke se for meg at det skiller seg voldsomt mye fra andre live-distroer annet enn at Slackware kanskje er et litt konservativt utgangspunkt? Nå har ikke jeg forsøkt alle andre live-distroer, men modulsystemet til SLAX har jeg ikke sett like bra i andre distroer (ikke basert på SLAX). Mener også å huske at SLAX er/var først med noen nå vanlige live-distro egenskaper, men siden jeg ikke husker hva det er tar jeg sikkert feil siden jeg er SLAX fan (for live-distro bruk) BTW, jeg har SLAX installert på en 2,5" disk, ikke en minnepenn, uten at det gjør noe for hvor bra distroen fungerer. Tar SLAX fremfor mange andre live-distroer on any day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå