baalzam Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Min Creative Zen Vision: M 60GB har mistet lyden. Dette skjer kun ved avspilling av intern video(selve video-delen fungerer) og musikk; radioen fungerer knallbra og det er ingen problemer med minijack'en. Ellers fungerer spilleren helt uten problemer. Før lyden fullstendig forsvant begynte den først å skurre i noen uker, noe som tydeligvis er opplevd av flere, samtidig med at musikkavspillingen begynte å få tendenser til å henge seg opp ved oppstart(Musikken spilte ikke av og "viseren" for hvor i låten man er står fast i 0:00.). -dette skjer fremdeles. Jeg har forsøkt å formatere disken i Windows, samt gå i "Restore Mode" der jeg har både formatert og reinstallert firmware, men til ingen nytte. Jeg spør nå for å lure på om andre har opplevd det samme, samt jeg lurer på hva som er galt, og det kan fikses, og om det er min feil. -er også interessert i om det er aktuellt å reklamere for mangel hos selger, selv om den ble kjøpt i desember 2006, her er link til tråd om reklamasjonsretten. (Jeg mistenker selv at det kan være harddisken som er defekt) Endret 31. juli 2009 av johwan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå