petter268 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er det noen programvarer som kan for eksemempel gjøre dette: Sende en fil til en annen mottaker. Mottakeren åpner Jeg har kontroll over pc'en og kan se alt hva han gjør på sin pc, og recorder tastetrykkene? Du må også ha muligheten til å styre evt mus og tastatur fra din egen pc og styre mottakerens pc. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Regner med at dette handler om kontroll og logging mot mottakerens vilje, ikke noe form for fjernhjelp? Lenke til kommentar
reor Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Oppfatter teksten din slik at du ønsker å hacke andres pc mot den andres vilje. Hvis jeg har missforstått teksten din bør du revidere denne snarest. Jeg ser av dine andre tråder at du tidligere har spurt om fremgangsmåten til å få tak i andres IP adresse før du åpnet denne strengen. Endret 1. august 2009 av reor Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan plante backdoors og keyloggers i andres maskiner er uønsket diskusjon i dette forumet, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg