stste01 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvordan kommer jeg utenom at Word overfører bildene mine og gir de syke navn? Jeg har prøvd å finne instillingene i autokjør og i enheter og skrivere, men får ikke opp noen valg noen sted... Kameraet synes ikke under datamaskin heller. Forbannet også Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Må innrømme at det har jeg aldri vært borti. Men... Hvilke fotoprogrammer har du? Synes å huske at du kan sette standardinnstillinger for filtyper o.l i kontrollpanelet. Sjekk om du kan velge hva du skal finne på der... Har ikke Win7 på denne maskinen jeg skriver på, så jeg fikk ikke sjekket det opp. Lenke til kommentar
stste01 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg bruker canon sine orginale prog. Men de finner ikke kamera... Det er det bare word som finner og jeg har aldrig fått noen valg. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bare for å teste. Last ned Picasa, og se om du får importert dit via programmet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Høres nesten ut som du har driver rot i usb inngangene dine om ikke kamera kommer opp i utforsker og laster ned via word. Kan jo nesten virke som den tror det er et helt annet enn kamera den driver å henter fra da, for Word har jeg aldri vært borti ville være førstevalg som bildebehandler. Prøvd å renske utgangen for enhver driver å prøve fra scratch igjen? Du har ikke tilfeldigvis valgt åpne slike dokumenter i Word og huket av for gjør dette med alle lignende filer i fremtiden? Kamera skulle jo uansett komme opp som egen enhet på maskina, så tviler vel på det ligger her. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ta minnekortet ut av kameraet og sett det i pc`en. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå