Gå til innhold

"jentespill" til xbox 360?

Rene83

Anbefalte innlegg

Jah, jeg vet at "jentespill" er en helt feil tittel å bruke, men regner med at de fleste skjønner hva jeg mener. Har fått xbox 360 i hus,og mens vi venter på Rockband så håper jeg å finne noen spill som kan appelere litt mer til meg også.

Vi har spilt lego indiana jones, og jeg setter pris på enkelte bilspill, men er det kommet noen flere som kan være spennende? Jeg er ikke glad i combat, og spill som baserer seg kun på skyting.. Har sett en oversikt fra 2007 med masse forslag til spill, men det må da ha kommet flere siden den gang?

Spill jeg synes er spennende er Super Mario, Monkey Island, Azurik, Hobbiten, Istid, Burnout, Buzz, Sonic osv. Finnes det noen spill til xbox som kan være noe lik disse? '

Litt blod og skyting har man jo ikke noe imot, men jeg fortrekker spill der jeg slipper å risikere å dø for hvert steg jeg tar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sega Superstars Tennis var et ganske underholdende spill jeg fikk med den nye Xboxen min. Hadde det ganske kjekt med det, så vil tro du og ville likt det. Det er forskjellige tennis-minispill med forskjellige figurer fra Sega. Hvis du har internett på Xboxen, + Xbox Live, så er det massevis med underholdende Arcade-spill å spille. Som f.eks. Worms, Banjo-Kazzoie (som kjent fra Nintendo 64), Bejeweled osv. osv. :D

Når det kommer til spill man kjøper i butikken, så kan jeg prøve å anbefale noen flere:

Hvis du liker karaoke, så kan jeg kanskje anbefale Lips. Det er mer et sosialt spill, så jeg tror ikke du vil få så mye ut av det ved å stå alene. Det er ganske likt PlayStations eget karaokespill, kalt Singstar.

Om du liker å lage din egen figur og å leke helt med trolldom og sverd, så kan jeg anbefale Fable II. Det er et RP-spill (Roleplaying) der man tar moralske valg, og karakteren din utvikler seg utifra dine valg. Enkelt og greit; er du en liten jævel og bare løper rundt og dreper sivile, vil figuren din bl.a. få horn. Og er du bare snill jente vil du f.eks. få en lysende krone over hodet. Og, ja. Du kan være jente i spillet.

Kung Fu Panda er en kongefilm, men jeg har hørt noe bra om spillet også. Personlig ble jeg fort lei av spillet, men man vet aldri. Det jeg ikke liker, liker kanskje andre.

Det er vel det jeg kommer på akkurat nå. Håper det hjelper litt på. :)

Happy gaming! :D

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar

Vell, Kan jo Starte med Sonic The Hedgehog spillene (Sonic Unleashed)

Dernest har du for å nevne noen:

Kameo: Elements of Power

Banjo-Kazooie (spillene)

Blinx (spillene)

Blue Dragon

Crash Bandicoot (spillene)

Disney G-Force

Eternal Sonata

Ice Age (spillene)

Rayman (spillene)

Sam & Max (spillene)

SEGA Superstars Tennis

SpongeBob SquarePants (spillene)

Spyro (spillene)

The Simpsons Game

Viva Piñata (spillene)

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar

På Xbox Live Arace er det mye snadder som blandt annet Castle Crashers og TMNT: Turtles in Time (kommer onsdag) som kanskje dere burde sjekke ut.

Noe ala Buss er Scene It?, men det er kun filmspørsmål da.

Lenke til kommentar

gta4 er kanskje ikke helt det du ser etter, men alle jentene som har spilt det hos meg har syns at det er ufattelig gøy å suse rundt i byen i 1 million km/h og skyte og kjøre ned alt som er i veien. :thumbup:

Ellers så er Viva Piñata et godt valg og som en del har nevt før så er mange spllene du finner på xbox live ganske gode og appelerer til din gruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...