Krabben123 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg har hatt min esprimo mobile 9200 pc i omtrent 2 år. For rundt en uke siden begynte den å vise litt merkelig oppførsel. Flere av tastene gir helt andre tegn enn det de skal. Tastene u,i,o,p gir 4,5,6,* j,k,l,ø gir 1,2,3,- m gir 0 Jeg tenkte først det var snakk tastatur eller regionsinnstillinger i windows, men alt i kontrollpanel står på norsk, norsk bokmål etc. En annen underfundig sak er at det virker som tastene virker helt fint ved innlogging i windows. Jeg skriver inn passordet på vanlig måte og får altså de korekte tegnene. I mine øyne ser det derfor ikke ut som en teknisk feil i tastaturet som jeg først tenkte, men en eller annen merkelig feil i windows. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Høres ut som om num-lock står på. Se etter tasten for numlock, som oftest er denne tilgjengelig ved å trykke func og så en annen tast. Lenke til kommentar
Krabben123 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Høres ut som om num-lock står på. Se etter tasten for numlock, som oftest er denne tilgjengelig ved å trykke func og så en annen tast. Takk skal du ha, det fikset problemet. Tenkte aldri på at det kunne være så enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå