Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg tolke dette?


Gjest Guest_Tommy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Tommy_*

Har ei kjæreste fra et annet land som jeg har vært sammen med en del måneder og har ikke vært noe tegn til at det har vært noe problemer mellom oss. Sist jeg snakket med henne på telefon lo vi sammen og vi sa vi elsket hverandre på telefon.

 

Situasjonen nå er at jeg ikke har fått tak i henne på telefon på en uke. Det ringer i ca 1 minutt før det stopper, har prøvd utallige ganger og også sendt SMS om det er noe som er galt men hører ingenting.

Dette bekymrer meg utrolig mye. Men en annen ting jeg lurer på, en mobil som ikke er i bruk hvor lenge varer den før den dør ut? Da burde den dø ut snart vel ?

Om hun har glemt den så er det så utrolig merkelig at ingen andre tar telefonen evt hun tar kontakt med meg på andre måter. Føler jeg er litt livredd nå. Hva ville dere gjort? Jeg vet om en som bor i området hvor hun bor, men jeg føler det kan bli litt for drøyt å sende en spion for å sjekke opp henne. Men samtidig så er jeg redd for at noe skal ha skjedd. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør alt du kan for å få tak i henne og for å få vite om ho har det bra..

Ingenting er drøyt vis du elsker en person.. OG vis du bekymra deg som du sa so hadde ikkje du berre satt der og gi opp for at telefonen hennes er dø/ødlagdt! GJør det du må for å få snakke me henne igjen og ikkje vent til at det blir for seint...

Lenke til kommentar

Så lenge du er sikker på at det ikke bare er hu som ikke vil ha kontakt, og/eller har dratt på ferie og lagt igjen mobilen hjemme.. så kan det være en idé å ta kontakt med den personen ja. Hun bor alene?

En mobil varer ikke stort lenger enn en uke med mindre den blir ladet opp nei..

 

Edit: Første jeg tenkte var ferietur og glemt igjen mobilen i laderen på vei ut døra. Kan lett skje, men kanskje lite trolig siden du ikke har hørt om noen tur..?

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tommy_*

Skal gi det en uke til kanskje, så er jeg sikker på at noe må det være. Hun skulle vel flytte rundt denne tiden så kanskje noe har hendt pga det. Men syns det er rart likevel at hun ikke tar kontakt men.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tommy_*

Nei nesten en uke bare, men det er uansett utrolig rart at hun ikke svarte på denne tiden.

Idag tok jeg en test, siden hvis noen er i nærheten av mobilen så ville de ble lei av all ringingen. Så jeg ringte 2 ganger på rad og da var det noen som fiklet med mobilen og avbrøt samtalen etter 2 sekund.

 

Normalt sett så ville man tatt dette som et tegn på at vedkommende ikke vil ha noe med deg å gjøre. Likevel klarer jeg ikke å forestille meg at hun kan gjøre det. Knapt en uke siden hun sa hun elsker meg og vi planla å flytte sammen og så en framtid sammen. Jeg finner ingen årsak til at hun skal oppføre seg sånn helt plutselig. Dette er så utrolig forvirrende. Så jeg gjorde en ny test for å framprovosere NOE svar.

Så jeg skrev en melding hvor jeg skrev at jeg reiser nedover for å sjekke at alt er ok, og at hvis du vil utav forholdet så må du si ifra så holder jeg meg unna. Men ikke noe tilbake ....

 

Hva gjør jeg? Jeg elsker jenta og er livredd. Hjertet mitt har pumpa i 100 km/t i hele dag, jeg får ikke slappet av. Om hun hadde sagt at hun dropper meg så ville jeg kunnet bevegd meg videre i livet, men nå aner jeg ingenting. Høres kanskje rart ut at jeg reagerer sånn bare etter en uke men jeg elsker henne såpass høyt at jeg blir litt overbeskyttende. Jeg klarer ikke å tolke situasjonen her. Om hun hadde funnet seg noen andre eller var lei av meg så ville jo hun ha svart for å holde meg fra å reise nedover ? Hva foregår, det er totalt ulikt henne å ikke svare på telefon og ihvertfall droppe røret ihvertfall for meg. Tankene raser hos meg nå, hva pokker er det som skjer.

Lenke til kommentar
Nei nesten en uke bare, men det er uansett utrolig rart at hun ikke svarte på denne tiden.

Idag tok jeg en test, siden hvis noen er i nærheten av mobilen så ville de ble lei av all ringingen. Så jeg ringte 2 ganger på rad og da var det noen som fiklet med mobilen og avbrøt samtalen etter 2 sekund.

 

Normalt sett så ville man tatt dette som et tegn på at vedkommende ikke vil ha noe med deg å gjøre. Likevel klarer jeg ikke å forestille meg at hun kan gjøre det. Knapt en uke siden hun sa hun elsker meg og vi planla å flytte sammen og så en framtid sammen. Jeg finner ingen årsak til at hun skal oppføre seg sånn helt plutselig. Dette er så utrolig forvirrende. Så jeg gjorde en ny test for å framprovosere NOE svar.

Så jeg skrev en melding hvor jeg skrev at jeg reiser nedover for å sjekke at alt er ok, og at hvis du vil utav forholdet så må du si ifra så holder jeg meg unna. Men ikke noe tilbake ....

 

Hva gjør jeg? Jeg elsker jenta og er livredd. Hjertet mitt har pumpa i 100 km/t i hele dag, jeg får ikke slappet av. Om hun hadde sagt at hun dropper meg så ville jeg kunnet bevegd meg videre i livet, men nå aner jeg ingenting. Høres kanskje rart ut at jeg reagerer sånn bare etter en uke men jeg elsker henne såpass høyt at jeg blir litt overbeskyttende. Jeg klarer ikke å tolke situasjonen her. Om hun hadde funnet seg noen andre eller var lei av meg så ville jo hun ha svart for å holde meg fra å reise nedover ? Hva foregår, det er totalt ulikt henne å ikke svare på telefon og ihvertfall droppe røret ihvertfall for meg. Tankene raser hos meg nå, hva pokker er det som skjer.

om du hadde virklelig brydd deg om henne så hadde du reist dit og i det minste tatt kontakt med den andre personen du kjenner i nærheten av henne. prat med legen din om sitasjonen så får du hjelp i form av medisiner og sykmelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...