trenings Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Heisann. Gutt på 20 her som skal få kroppen sin i god form til neste sommer Er 190cm høy, og veier 95KG. Tok den første treningsøkta idag, kjørte litt rolig og lette vekter: Benkpress: 3x4 - 40KG 1RM 70KG Markløft: 3x3 - 70KG 1RM 100KG(Hadde ikke flere vekter ) Knebøy: 5x5 - 20KG Leggbøy: 5x5 - 20KG Millitærpress: 5x2 - 40KG Hantelpress: 5x5 -5KG pr. hånd Triceps extension: 5x5 -5KG pr. hånd Stående hantelpress 5x5 -5KG pr. hånd Noen som har kommentar eller tips ? Endret 1. august 2009 av trenings Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skriv opp treningsprogrammet du skal trene og vi kan gi deg tips Det ser ut som en grei økt til å starte med hvis det ikke går tungt for seg. Vær 100% sikker på at teknikken sitter i øvelene før du lasser på med mye vekt, det er det beste tipset jeg kan komme med. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Triceps extension: Den der liker jeg ikke. Skjønner ikke helt hvorfor du kjører to bryst øvelser, jeg hadde foretrukket dips istenfor hantelpress. Det hadde vært fint om du kunne lagt ut treningsprogrammet. Benkpress - Press Markløft - Dra Knebøy - Press Leggbøy - Press Militærpress - Press Hantell press (Benkpress med hantel) - Press Triceps - Press Stående hantelpress - vet ikke Man skal ha like mange dra øvelser som presse øvelser. Og i programmet ditt har du bare en dra øvelse og hele 6(7) presse øvelser. Og hvor tok ro øvelsene veien? Her er da mitt program og du kan se over det: Mandag: Knebøy 5x5 - Push Weighted Dips 10x3 - Push Pull ups - Dra Barbell Row - Dra Shoulder press - Push Onsdag: Markløft 5x5 - Dra Weighted Dips 10x3 - Push Chin ups - Dra Barbell Row - Dra Shoulder press - Push Fredag: Benkpress 5x5 - Push Weighted Dips 3x10 - Push Pull ups - Dra Barbell Row - Dra Shoulder press - Push Endret 31. juli 2009 av Pijus Lenke til kommentar
trenings Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Kenneth199: Er ganske sikker på jeg utfører de korrekt, har ikke merket noe hittil så.. Pijus: Viss jeg kjører nogenlunde likt ditt program, også ser jeg hvordan det tar i vei? Denne ro øvelsen, hvordan er den? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 http://www.bodybuilding.com/fun/exercises....ver+Barbell+Row Selv er jeg alltid litt for sliten til å kjøre den øvelsen over etter tung markløft, så da kjører jeg heller sittende roing bredt/smalt grep alt etter. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Her er øvelsen litt bedre forklart: http://stronglifts.com/how-to-perform-the-...oper-technique/ Lenke til kommentar
trenings Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Takk gutter! Den øvelsen så heftig ut Kjenner det litt i nakken idag, men det er jo sånn det skal være. Kjører ei økt idag og.. Lenke til kommentar
trenings Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Ble ikke noe i går, for sliten etter forrige dagen, men idag ble det en økt Knebøy: 5x1 - 40KG Markløft: 5X5 60KG Barbell row: 5X5 40KG Sholder press: 5X5 7,5KG pr.hånd Benkpress: 5X5 40KG Knebøyen ble litt hard etter markløft og roing. Har heller ikke tilgang på stativ så jeg må løfte stanga opp på nakken.. Er litt fornøyd med benkpressen og, iom at jeg aldri har trent seriøst før.. En grei økt! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg hadde tatt 10 reps på shoulderpress enn 5reps. Ellers ser det greit ut. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Knebøyen ble litt hard etter markløft og roing. Kjør øvelsene i rekkefølgen som står. Knebøy først! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sånn vil jeg ha hatt rekkefølgen: Knebøy Benkpress (Hvile beina) Markløft Barbell Row Shoulder Press Har heller ikke tilgang på stativ så jeg må løfte stanga opp på nakken.. Husk at stangen skal være på ryggen og ikke på nakken. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva er forskjellen på Pull ups \ Chin ups egentlig? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva er forskjellen på Pull ups \ Chin ups egentlig? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13938841 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå