Civilix Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 se her Er ikke helt sikker på når denne løsningen blei presentert, men dette er jo en stor nyhet for alle oss som er så heldige og ha fått kloa i et 5800 og vil redusere støyen. Gjennstår bare og se hvordan det ferdige produktet blir da, og når det kommer... (og ja jeg vet at de har en lignende på netconnection.no, men den de har der er laga for gf4ti kort.) Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 er jo SÅ Zalman ripoff dah! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 "if it is stupid and it works, it's not stupid" :wink: Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Se civilix jeg har fått meg nye joggesko Cool avatar du har Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hmm.. holder den der til GeForce FX?? Den vil iallefall ikke hjelpe minne kjølingen FlowFX har.. (kanskje ikke så bra) Og den vil ligge iveien og hindre luftstrømmning om du setter på egne ribber på minnet.. Tror ikke dette vil være noen god kjøleløsning for GeForceFX.. eneste som funker er vannkjøling.. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hoi, den der var nok litt kopiert. Vist ikke de har "kjøpt" idèen da. Lenke til kommentar
Solid_Snake Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 *sensurert av moderator* Solid_Snake er utestengt. -novec Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Bra argument, Solid_Snake... Uansett, jeg leste en anmeldelse på Zalman sin og ATI 9700 Pro: http://www.tomshardware.com/graphic/200302...0226/index.html Det virket som det var spesielt viktig med god lufting i kabinettet, men at det gikk helt fint da. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 er jo SÅ Zalman ripoff dah! man kan vel si at de fleste andre kjøleribber til hvasomhelst er ripoffs også? ikke mye forskjell i de fleste EGENTLIG. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det er nesten så jeg har lyst til å kjøpe NV30 allikevell nå :x Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 er jo SÅ Zalman ripoff dah! man kan vel si at de fleste andre kjøleribber til hvasomhelst er ripoffs også? ikke mye forskjell i de fleste EGENTLIG. En måte å se det på. Men her ser det jo nesten ut som de ha pirket av den orginale logoen og satt på sin egen. Det er jo litt festlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå