Gjest guestguest Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Yo! Noken som har nokre triks som dei bruker når det nesten holder på å komme for å holde ut lenger? Føler avogtil at eg må trekke meg ut så lenge før "klimakset" senker seg langt nok ned for å ikkje komme med engang den glir inn igjen. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Du kan "trene" deg opp med og onanere helt til du kommer til klimaks, da stopper du opp like før du får utløsning, dette gjenntar du noen ganger, hver dag, da skal du i teorien få bedre utholdenhet. Det finnes også en del kremmer som kan hjelpe med å forlenge samleiet, disse kan du få kjøpt på kondomeriet. Kondom hjelper også med å forlenge samleiet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Prøv å lese denne boken - http://vipervr.com/docs/mlan.pdf Handler om å trene opp PC-muskelen, den man strammer når man holder seg for å pisse. Man kan bruke den til å stoppe ejakuleringen, men alikevel få orgasme. Og man unngår "hvileperioden", slik at man kan fortsette like etter. Klarer man det, så skal man kunne fortsette og få flere orgasmer så lenge muskelen orker. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fy faen, jeg skal bole PCen min! :!: *trener i vei* Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 prøv å skift til at hun sitter på toppen når det begynner å nærme seg. og ta det veldig rolig når det virkelig nærmer seg. Det å trekke seg ut fungerer ofte ikke så bra, ettersom man nesten (dersom man ikke har vært ute lenge) er på samme sted når man begynner igjen. Holder hvertfall mye lengre for meg når jenta sitter på toppen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Fy faen, jeg skal bole PCen min! :!: *trener i vei* Må ikke ta for hardt i nå da. Er selv bare 1 uke inn i "programmet". Men tipper man bør være forsiktig og heller fokuserer på å følge hva boken sier. Det virker som temmelig solide greier. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Joda, jeg vet. Men jeg tar litt flere enn 20 reps. Blir litt småsliten der nede. Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fy faen, jeg skal bole PCen min! :!: *trener i vei* Må ikke ta for hardt i nå da. Er selv bare 1 uke inn i "programmet". Men tipper man bør være forsiktig og heller fokuserer på å følge hva boken sier. Det virker som temmelig solide greier. Jeg har "bladd" rundt i den og lest litt her og der og ut fra hva jeg kort kan se så er nok dette en ganske bra instruksjon i hvordan gjøre dette. Jeg har ikke funnet at hun sier noe om pust enda, men har ikke lest så mye i den enda. Dyp, sakte og riktig pust er det egentlige trikset for å få til dette her. Man må IKKE stramme pc musklene for hardt. Det er egentlig mere snakk om en intensjon om å subtilt dirigere den seksuelle energien opp i kroppen og bakover og vekk fra penis når du er ved point of no return enn å klemme for harde livet. Bruk pusten til å dirigere den seksuelle energien opp fra underlivet og ut i resten av kroppen, det er helt sentralt. For å lære å puste riktig og å bruke det godt i en seksuell sammenheng så les boken breathing extacy. Søk eventuelt på longevity breathing på nettet. Når du mestrer denne teknikken vil du oppdage at hvis du avlsutter samleiet uten noen som helst utløsning vil du ha mye mere energi enn om du avslutter med en utløsning. Om du går en uke eller to uten utløsning vil energien og overskuddet du føler bygge seg opp og bli veldig veldig mye større enn du er vant med. Selv om det for noen vil være fristende å gå lenger for å bygge opp enda mere energi så vil jeg på det sterkeste fraråde folk å gå lenger enn maksimalt to uker. De aller fleste som gjør det får problemer på en eller annen måte ved at de blir litt maniske, aggressive etc. Om du vil gå lenger så MÅ du begynne seriøst med yoga, meditasjon etc. for å lære teknikkene for hvordan du håndterer den ekstra energien på en god måte. Jeg har sett så uendelig mange folk på ymse nettforum som har fått problemer om de går så lenge uten utlønsing samtidig som de får mulitoprgasmer. Om du ikke har sex i det hele tatt vil du kunne gå kjempelenge uten utløsning uten at det skaper et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg