Foglen123 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei. Gutt på 16 som skal reise med familien til Amerika og lurte på hvordan det er å ta med hjem Softgun/paintball? Kanskje noen kniver osv? Er det et problem å ta med hjem ? Vi skal faktisk til Florida så ler jeg jo ganske motorsportinteressert så hvis noen kunne si meg noen steder det er noen bra butikker eller "Show" som jeg kan komme meg til? Takker for alle svar som kommer! MvH F0glen Lenke til kommentar
Gege Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Når du skal fly fra en flyplass i USA så scanner de alle koffertene før de går inn i flyet. Jeg er ganske sikker på at om de ser omrisset av våpen eller våpenlignende gjenstander så blir den stanset. Endret 1. august 2009 av Gege Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Å sende våpen, som en softgun må regnes som, må som oftes forhåndsavtales med kapteinene som skal fly våpenet etc. Kniv er derimot greit i innsjekket bagasje, men sjekk at dette også gjeldet flyselskapet du reiser med. Enkelte flyselskap kan velge å være mer restriktive. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du risikerer straff da du ikke er gammel nok til å airsoft i norge, samme for paintball, Og alle airsoft våpen i usa selgel med orange tupp Lenke til kommentar
Foglen123 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Du risikerer straff da du ikke er gammel nok til å airsoft i norge, samme for paintball, Og alle airsoft våpen i usa selgel med orange tupp Hva er orange tupp får noe? Trodde ikke det spillte noe rolle hva du hadde med deg i bagasjen får du kommer jo ikke i kontakt med den uansett bortsett fra håndbagaskjen da men den går jo gjennom sjekker osv.... Hvor pappa kjøper den for meg da? Hvis jeg kjøper en radiostyrt bil da blir det noe annet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Radiostyrt bil ville jeg ikke kjøpt i USA da de ihvertfall før brukte frekvenser vi her i Norge bruker til andre ting - og dermed var(er?) ulovlig i bruk... Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Om en kjøper elektrisk utstyr i USA bør en passe på at dette også fungerer med 220V. Det er ikke sikkert det er så mye å spare om en må kjøpe ny lader når en kommer hjem. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Du risikerer straff da du ikke er gammel nok til å airsoft i norge, samme for paintball, Og alle airsoft våpen i usa selgel med orange tupp Hva er orange tupp får noe? Trodde ikke det spillte noe rolle hva du hadde med deg i bagasjen får du kommer jo ikke i kontakt med den uansett bortsett fra håndbagaskjen da men den går jo gjennom sjekker osv.... Hvor pappa kjøper den for meg da? Hvis jeg kjøper en radiostyrt bil da blir det noe annet? Det er en oransje tupp(der de røde pilene peker) ;D Lenke til kommentar
Foglen123 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Du risikerer straff da du ikke er gammel nok til å airsoft i norge, samme for paintball, Og alle airsoft våpen i usa selgel med orange tupp Hva er orange tupp får noe? Trodde ikke det spillte noe rolle hva du hadde med deg i bagasjen får du kommer jo ikke i kontakt med den uansett bortsett fra håndbagaskjen da men den går jo gjennom sjekker osv.... Hvor pappa kjøper den for meg da? Hvis jeg kjøper en radiostyrt bil da blir det noe annet? Det er en oransje tupp(der de røde pilene peker) ;D Hva er negativt med det? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det ser mindre realistisk ut vil jeg tro han sikter til Lenke til kommentar
Gege Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er ikke så vanskligt å skjønne heller hvorfor det er oransje tupp på. I USA er det folk som har blitt skutt av politiet fordi våpenet de lekte med, ble sett på som ett ekte våpen. Lenke til kommentar
Wildwar Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tror det skal funke med stuff. Men ikke for mye. Da blir den stanset Lenke til kommentar
Jokke666 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det muligheter for å fjerne den røde tuppen uten å skade våpenet når man returnerer til Norge, ettersom vi ikke her noe lovverk for røde tupper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå