Åsmund Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hva slags nye bra spill finnes det som jeg kan øøø...kjøpe. utlandet eler hjemme. som er bra! Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Championship Manager 4, enten hater du det eller så digger du det! Sånn er det bare, men CM spillene er faktisk de mest solgte spillene i Norge! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hvorfor er det nødt til å være nye spill? Jeg anbefaler uansett Warcraft 3 hvis du ikke har det allerede? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 herregud. alle har forskjellig smak.. du hater kanskje spillene jeg elsker.. Lenke til kommentar
joac Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 herregud. alle har forskjellig smak.. du hater kanskje spillene jeg elsker.. Jepp, så derfor er spillanmeldelser og slikt bare tull Vel, her er tre nye spill som jeg synes er litt kule: Enter the Matrix - Gameplayet leverer varene GTA:3 Vice City - en ganske vellykket porting av ps2 spill, motorsykkel gjør susen Vietcong- Har ikke spillt så mye, men hvis man liker krig og slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå