Mazeking Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Kjøpte meg en xbox omtrent et halvt år etter at den kom ut. Vurderer nå å selge den da jeg ikke bruker den noe særlig. Lurer dog på hva som er korrekt "navn" på denne xboxen? Den har 20 gig hardisk, headset og trådløs kontroller. Har ALDRI hatt noe krøll med den Hadde en annonse inne på nett og alle lurte på om det var arcade, premium eller elite. Den har ikke HDMI ut men det er VGA og scart. Er det da riktig å kalle denne en premium eller har premium HDMI utgang? Endret 31. juli 2009 av Mazeking Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Er ikke det pro da? Men nå selges pro med 60 GB så må være lenge siden du kjøpte den (?) Endret 31. juli 2009 av Nipps Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hvis den ikke har harddisk er det en Arcade (Gammelt navn: Core). Har den 20GB harddisk er det en Pro (Gammelt navn: Premium). Er den sort med 120GB HD er det en Elite (Gammelt navn: Elite). I tillegg er det noen spesialversjoner som Halo 3-boksen og Resident Evil 5. HDMI var tilgjengelig på Elite først, men alle SKUene har HDMI nå om dagen. Ut fra det du forklarer så er det korrekte navnet på din: Xbox 360 Premium. Fin konsoll det, jeg har to sånne selv Endret 31. juli 2009 av thklinge Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har hørt at den bråker en del. Er dette tilfellet? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg synes ikke det. Du hører konsollen såklart, men det er jo lyd på både spill og DVDer og da hører jeg den ikke lenger. Det har ikke plaga meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Takk! Da dukker det snart opp en annonse på Finn med denne. Ønsker gjerne å bytte den i en Wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå