RasmusThe1 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei. Jeg har lyst til å sende min Acer pc på reperasjon. Jeg kjøpte den for rundt 1 år siden med 3 års forsikring fra Elprice. Det er ikke så store feil på pcen, annet at; - den blir veldig varm. (Har ekstern vifte, det går egentlig bra" - Den bråker en del. - litt ødelagt på deler av pcen - TREIG - Har vært problemer med f.eks fps i spill, sudden fall på en måte. Det jeg lurer på er om jeg bare kan sende inn til rep og få en ny? Eller må jeg slå den med en hammer for at det skal skje? Og jeg har sett at de i hvert fall ikke har den samme pcen i nettbutikken, kanskje den er utgått eller no? Får jeg da et annet produkt? Et bedre kanskje? Også lurer jeg også på om det er noen som har erfaringer med kanskje tid på reperasjonen eller noe? Hater å være lang tid uten pcen. Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tja, du får en ny maskin som er tilsvarende eller bedre spesifikasjonsmessig. Du bør nok miste den i bakken et par ganger, da det du har listet antakelig ikke vil være nok. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vil påpeke at slikt er forsikringssvindel, når du ødelegger den selv med vilje. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Nå har det seg sånn at da jeg kjøpte den så påpekte faktisk mannen jeg kjøpte den av at det var like greit å gjøre det før forsikringen gikk ut sånn at jeg fikk ny Endret 1. august 2009 av RasmusThe1 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Uansett hva som har blitt fortalt deg er det like mye svindel. Voks opp og slutt og installer all dritten du tydeligvis gjør så slipper du å få så treig maskin. Reinstaller OS'et og defrag HDD'en så skal du se den er som ny, men det blir vel for mye jobb? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvis maskinen virker så vil du selvfølgelig ikke få noen ny pga. de "feilene" du har listet opp. I beste fall vil de være kule å sende inn maskinen og med litt hell bytte ut vifter samt reinstallere OS. Du burde også selv tenke deg frem til metoder som må til for at forsikringen skal "tre i kraft" og dermed medføre en ny maskin, fremfor å spørre guds beste barn til råds på HW.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå