gunz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 hva betyr dette her: her opmerksom på at avik kan forekomme. noen som vet? Lenke til kommentar
gunz Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 i hva sammeheng? [/qu når jeg skulle se hvor pakke jeg hadde bestilt var, pakken skulle kommet i dag men det gjorde den ikke, dette her sto det :Forventet ankomstdag 31.07.09 Vær oppmerksom på at avvik kan Lenke til kommentar
gunz Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Forventet ankomstdag 31.07.09 Vær oppmerksom på at avvik kan forekomme Lenke til kommentar
eught Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det betyr at de ikke kan garantere at pakken kommer frem til forventet dato. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Sånn som eg tyder det, tyder det rett og slett at den forventa datoen at pakka skal kome, kan vere feil. Ordet avvik hev vi frå verbet "å vika (å vike)", som i "Han vek frå dei", som vil seie at "Han trakk seg unna dei". Verbet er sette saman med ordet "av". EDIT: Akkurat som Eught sa nokon sekund før meg. Endret 31. juli 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå