Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Midlertidig brukerprofil i Windows Vista

Anbefalte innlegg

Heisann.

Når jeg nå starter opp pcen min får jeg beskjed om at jeg ikke kan laste brukerprofilen min, så den må laste en midlertidig brukerprofil. Hva kommer dette av? Og hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

Alle bildene mine osv på mine dokumenter har blitt borte. Mulig dem ligger på den riktige profilen.

Noen som har vært borti dette? Håper på hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å kjøre systemgjenoppretting to ganger nå. Dette skjedde i dag..Prøvde først å sette tilbake til i går, men det gikk ikke. Så prøvde jeg tilbake en uke, men får bare melding om at den ikke klarer å sette tilbake. Hmmm

Lenke til kommentar

Håper for din egen del at du har Vista, siden Hjelp-funksjonen i XP er håpløs i forhold til Vista sin. :D

Gå til Hjelp funksjonen og skriv "midlertidig profil" eller "Temporary profile" hvis du bruker engelsk utgave som meg. Da får du oppskriften øverst, dvs første treff.

Kan jo restarte og se om jeg finner ut noe i XP, hvis du bruker det.

Det er jo mulig at Hjelp-funksjonen der også kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Heisann. Når jeg nå starter opp pcen min får jeg beskjed om at jeg ikke kan laste brukerprofilen min, så den må laste en midlertidig brukerprofil. Hva kommer dette av? Og hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Alle bildene mine osv på mine dokumenter har blitt borte. Mulig dem ligger på den riktige profilen.

Noen som har vært borti dette? Håper på hjelp

I tilfelle andre skulle ha samme problem med brukerprofiler:

Hadde samme problem, 3 brukerprofiler som plutselig ikke var tilgjengelig lengre. Googlet litt og fant løsninger på å rette opp manuelt med regedit og gjorde det et par ganger. Fikk etter noe tid samme problem igjen og fikk ikke til å reparere med regedit. Mer googling og endte opp på denne siden http://www.iwrconsultancy.co.uk/software/reprofiler/reprofiler.htm , lastet ned programmet Reprofiler og brukte det. Fikk gjenopprettet alle profiler, virket helt topp. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...