GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei Jeg lurer på om jeg har svineinfluensa.. Jeg var hos en venn som har katt for 2 dager siden og jeg er kjempe allergisk mot katt, har på meg samme t-skjorte som da jeg sov hos han. Jeg har hostet litt i dag og hadde litt blodsmak i munnen i går. Hos vennen min var det også en annen venn som har vært i england i 1 uke nå og han er litt syk så han har hostet ganske mye(svineinfluens?!? ) I dag leste jeg også at noen av symptomene for svineinfluensa er diare. I går og i dag har jeg hatt litt løs bæsj. Men har vasket henda med sånn Anti-Bac 1000-ganger hver dag, men føler meg litt syk nå. Hoster litt nå, men er mest sånn tørr hoste. Kiler litt i halsen når jeg puster tungt inn også.. Har jeg svineinfluensa da?!?! I don't want to die Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Øhh. Du får ta deg en tur til legen da vet du. Men tror heller det er reaksjoner på den katta, som du nevnte. Bra formulert innlegg forresten :-) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 I morgen kl 11 sitter jeg på fly til Hellas :p Takker Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Du dør jo ikke av svineinfluensa heller da. (Med mindre du har noen andre sykdommer tillegg) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Maybe you do, maybe you don't. Hva så? Media har overdrevet denne svineinfluensa så til de grader. Så lenge du ellers er oppegående og ellers en frisk person så er ikke svineinfluensa værre enn vanlig influensa. Noe variasjon kan sikkert forekomme, men stort sett går det på det samme. Snakker vi om spedbarn, eldre evnt personer og/eller personer med sykdommer som gjør at de er ekstra utsatt så kan vi begynne å planlegge turen til legevakten. Ut over dette så gjelder det å holde seg hjemme under dyna, ta noen smertestillende, se på Simpsons og la kroppen jage jævlene ut av kroppen. Kroppen din fikser det der på egenhånd. Å ta turen nå som du mistenker du har begynt å få sykdommen gjør bare at du unødvendig utsetter andre for smitte. Ikke så kjekt for oss andre. Og symptomene var litt svake. Hypokonder? Endret 31. juli 2009 av nomore Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Allergi.. Jeg leser bare de skummle historiene om svineinfluensa så er ganske redd.. Vis jeg ikke er bedre når jeg kommer hjem fra Hellas løper jeg til legen. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 HAHAHA, det er det beste. Det du har høres nesten ut som innbilt svineinfluensa! Litt sår hals og løs bæsj er langt ifra indikasjoner på influensa. Blir det verre så kan vi revurdere saken. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Håper faktisk du har rett Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Og om du reiser til Hellas nå så øker du tjangsene dine betraktelig for å faktisk få svineinfluensa Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Joda, men hvorfor det egentlig, flere med svineinfluensa der? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Svineinfluensa er en relativt mild type influensa, eneste som ikke er så bra med den er at den smitter så lett, og at tilnærmet ingen er immune mot den ennå. Don't worry, be happy - har du fått influensaen er det ikke noe verre enn en hvilken som helst annen "vanlig" influensa! Endret 31. juli 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det trenger vel ikke være svineinfluensa? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) HERREGUD for et hysteri. jaaaada, du har svineinfluensa, ender nok med døden. Du skriver jo selv at du er allergisk mot katt, ser ikke problemet ditt. Diare forkommer i SJELDENT ved H1N1-smitte. Er nok heller noe du har spist! Sannsynligheten for å dø av dette er LAV, meget lav, du kan også ta med i betraktning at du lever i Norge som har god kontroll hvis noen blir syk. Tenk heller på det istednfor å stille en egen diagnose. Spør heller det samme spørsmålet hvis du får sykt vondt i hodet og feber. Endret 1. august 2009 av Nickless Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 I dag hostet jeg. Har jeg svineinfluensa?!?!?! :O:O:O:O:O:O Ammagad. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 I dag hostet jeg. Har jeg svineinfluensa?!?!?! :O:O:O:O:O:O Ammagad. Du har nok det ja Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Åh, da kommer jeg til å dø. :C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå