Ituca Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bonde i byen her: Kan noen lage sette opp en reiserute på trafikanten til meg for hvordan man kommer seg fra Oslo S til Ekebergsletta (Norway Cup)? Jeg er litt usikker på akkurat hva det heter der osv. Hadde vært kjempefint. Går det både t-bane og buss til ekebegrsletta (Norway cup) eller bare en av delene fra Oslo S? Hva er det "letteste"? Takk for svar. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Flyttet den forøvrig også til en mer passende kategori (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Endret 31. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 kopier og lim fra trafikanten. Busslinje B kjører Simensbråten/Ekeberg skole – Ryen – Abildsø – Skullerud – Bøler – Oppsal – Tveita – Haugerud – Trosterud - Nedre Furuset (Strømsveien) – Furuset T. Avgang hvert 15. min. mellom ca. kl. 0700 og 2200, med unntak av fredag 31. juli hvor det kjøres 30 min. rute.Linje B kjører fra og med søndag 26. juli til og med fredag 31. juli. Merk at stoppested for linje B på Simensbråten er i Vårveien. Busslinje 23 kjører Simensbråten/Ekeberg skole – Ryen – Brynseng T (- Lysaker). Avgang hvert 7/8 min. mellom kl. 0700 og 1800. Etter kl 1800 hvert 10 minutt. På Brynseng er det overgang til T-banelinjene 2, 3 og 4. Ekstrakjøringen på linje 23 utføres fra og med lørdag 25. juli kl 1500 til og med fredag 31. juli. Busslinje 34 kjører Simensbråten/Ekeberg skole – Jernbanetorget (– Tåsen). Ekstraavganger mellom Jernbanetorget og Ekeberg medfører 7/8 min. rute på dagtid og ca 10 min. rute på kveldstid.Ekstrakjøringen på linje 34 utføres fra og med lørdag 25. juli kl 1500 til og med lørdag 1. august. Busslinje 74 kjører Vika - Ekeberg - Mortensrud. Det settes inn ekstraavganger på hele strekningen lørdag 25. juli etter kl 1500 samt fra og med mandag 27. juli til og med fredag 31. Avgang hvert 15. min. Søndag 26. juli kjøres avg. fra Mortensrud til Ekeberg fra kl 0730 og hvert 30 min i tillegg til ordinær ruteplan. Trikkelinjene 18 og 19 kjører mellom Ljabru og sentrum. Sportsplassen er nærmeste holdeplass til Ekebergsletta. Avg. hvert 7/8 min. på dagtid og hvert 10. min. på søndag og kveldstid. Skal du ta t-bane (som veldig mange andr gjør) ta banen merket Bergkrystallen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skal du ta t-bane (som veldig mange andr gjør) ta banen merket Bergkrystallen. At mange reiser med t-banen hjelper ikke da den ikke går i nærheten av Ekebergsletta. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 sant så sant. jeg har ikke peiling på hvilken stasjon på den banen som er nærmest da jeg har bare lagt merke til at mange deltagere tar banen den veien. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 jeg har ikke peiling på hvilken stasjon på den banen som er nærmest da jeg har bare lagt merke til at mange deltagere tar banen den veien.Mange deltagere tar banen da de bor i skolebygninger langs banen. Tror nærmeste stasjon for å komme seg til Ekebergsletta er Ryen, men da er det faktisk bedre å gå fra sentrum. Det er en grunn til at Trafikanten ikke listet opp T-banen blandt linjene man kan ta til Ekebergsletta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå