Mr Burns Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvor får man tak i kjøleribber for BGA-ram? Trengs det? Jeg har et r95Pro som jeg har lyst til å tweake litt... Jeg har lett litt rundt, men finner ikke så mye i butikkene :-( Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 http://www.netconnection.no/lucys/produkte...r/ramsinks.html Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Se der ja, de så jo ikke så verst ut... Lenke til kommentar
Bearmatic Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Uten at du skal ta meg på ordet, er den generelle oppfatningen at det ikke er noe særlig hensikt å kjøle ned BGA Ram da den ikke blir særlig varm. Lite å hente på overklokking, sies det, men har du noen ekstra kroner å bruke, skader det i hvert fall ikke. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Mye nei, men på 9x00 serien så blir rammen GRISE varm, så jeg synes det er rart at det ikke er standard faktisk, hmm... -P- Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Tja, om det er vits i eller ikke, de kjøleribbene så ganske kule ut... Jeg har nettop satt inn en Zalman ZM80A, så jeg har nok ikke plass på baksiden... Vet ikke helt om jeg skal overklokke kortet allikevel, da må jeg ha vifte allikevel, og da forsvinner litt av poenget... ja ja... -- Mr Burns Jeg har ingen .sig... Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 BGA ribbene funker bra til å kjøle småting som, cmos og klokkegeneratorer. Men, å faktisk bruke det på BGA brikker er lite poeng i. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 du får kjøpt ribber på www.globalcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå