swahili Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Et panorama satt sammen av 7 bilder fra ferien i Lisboa. Vet ikke helt om jeg liker kanonen i forgrunnen eller om den er med på å skape litt dybde. Konstruktiv kritikk ønskes. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fin komposisjon. Syns du kan øke kontrasten samt fargemetningen. Horisonten er skjev, men kanskje vanskelig å rette opp på et panorama. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Har prøvd å vært litt forsiktig med for mye fargemetningen, men om jeg har tid kan jeg få lagt ut en til. Skal også prøve meg på horisonten. Kan bli litt tricky hvis den er buet. Ellers takk for svar! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ser veldig bra ut. Men er jo lagt opp i en veldig liten størrelse. Kan du ikke legge det ut større slik at man ser noe Lenke til kommentar
SandraSk Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den brunaktige greia litt til høyre i bildet irriterte meg veldig, men ellers et pent bilde. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Kanonen? Skal se hva jeg kan gjøre med den når jeg har originalbildet foran meg. Ellers takk for kommentarer alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå