Gå til innhold

Hvilken multimedia touch telefon ?

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter en ny telefon pga jeg mistet nokia telefonen min i bakken, noe den ikke hadde særlig godt av...

Tenkte jeg skulle gå for en touch telefon denne gangen, og har sett litt på Omnia HD og iPhone 3GS. Telefonen skal for det meste brukes til musikk, så mye lagrings plass og god lyd er viktig. Jeg skal også bruke den til internett + epost. Tviler på at jeg kommer til å vise mye film på den, må i såfall bli youtube :p Kamera er heller ikke så viktig da jeg har planer om å kjøpe meg digitalkamera, så kamerat på mobilen vil ikke bli brukt til mer enn sånn "capture the moment" når jeg er på farten, vis dere skjønner.

Av teknologi og funksjoner trenger den bare de mest nødvendige, men det er ikke noe stort problem da de fleste av dagens telefoner har det jeg er på jakt etter. Fint om det også er lett og legge til nye programmer som spill osv. da har jeg noe å ta meg til på bussen :yes:

Når det gjelder fysisk størrelse på telefonen spiller ikke det så mye rolle da jeg ikke har noe i mot en murstein i lomma ;) Batterilevetid er heller ikke så viktig da det å lade telefonen hver dag er noe jeg har holdt på en stund...

Da tror jeg at jeg har nevt alt av betydning for mitt valg, så om noen har noe å anbefale og kan hjelpe meg til valg av rett telefon er jeg takknemelig :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at du har tenkt på de dyreste modellene.. Hvis du vil spare en haug med penger så anbefaler jeg deg å se på Nokia 5800 Xpress Music. Det er litt lite innebygd minne men du får med 8GB med i pakken. Trenger du mere minne kjøper du et 16GB minnekort.

Lenke til kommentar
Tviler på at jeg kommer til å vise mye film på den, må i såfall bli youtube :p Kamera er heller ikke så viktig da jeg har planer om å kjøpe meg digitalkamera, så kamerat på mobilen vil ikke bli brukt til mer enn sånn "capture the moment" når jeg er på farten, vis dere skjønner.

iPhone :)

Når det gjelder fysisk størrelse på telefonen spiller ikke det så mye rolle da jeg ikke har noe i mot en murstein i lomma ;)

Omnia HD :p

Anbefaler deg å teste ut begge i en butikk før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...