Gå til innhold

Beta drivere for D-Link 520 + PCI wireless adapter for RH 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et kjapt søk på www.google.com/linux ga meg dette:

 


Stay away from D-Link PCI cards, though, unless you can lay your hands on an older (1 yr+) D-Link 520. D-Link has moved to TI and Broadcom based cards. No linux support, yet, for either of them.

 

og

 


I'm assuming PCI, so avoid the Dlink DWL-520+, or actually anything from Dlink with the "+" in its name, its a TI debacle, a mess... the DWL-520 is fine. Also, the current iteration of the WMP11, the v2.7 is a broadcom chipset, also unsupported, if you get one, get an older one.

Lenke til kommentar

Den driveren som ble sluppet for lenge siden, funket som kjent ikke med annet enn Mandrake, med kjerne 2.4.16. Her kan du finne en annen versjon av den samme driveren, men denne har blitt skrevet om til å virke med andre kernel-versjoner, samt andre distroer. Jeg kjører den fint selv med Slack 9.0. Fungerer helt strålende her.

Lenke til kommentar
Den driveren som ble sluppet for lenge siden, funket som kjent ikke med annet enn Mandrake, med kjerne 2.4.16. Her kan du finne en annen versjon av den samme driveren, men denne har blitt skrevet om til å virke med andre kernel-versjoner, samt andre distroer. Jeg kjører den fint selv med Slack 9.0. Fungerer helt strålende her.

 

Takker saa meget Daffy.

 

Det er bra det er noen her som gjoer litt undersoekelser foer dem svarer paa spoersmaal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...