EinarEriksen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) I denne tråden diskuterer vi bidragene i fotokonkurransen. Her kan du laste opp bilder for å delta Endret 31. juli 2009 av CesiuM_e Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tenker enda på siste del av signaturen min og står lett over denne Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Har det noe å si?Den regelen gjelder i hvertfall ikke denne gangen. Med det er det bare å komme seg ut og knipse bilder,dersom du ikke har gjort det allerede Endret 31. juli 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Medarbeidere innenfor Tek-nettverket kan ikke delta. Hadde man ikke sluttet med den regelen? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja det må jo være lov å stemme på seg selv. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skikkelig fine bidrag så langt. Juryen vil få det vanskelig å velge de beste, syns nå jeg. Hvordan blir man kontaktet hvis man vinner? Via PM? Eller offentlig kunngjøring i den andre tråden? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Vi kjører e-post eller PM, men vil også lage en egen artikkel med de fire vinnerbildene. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Mange fine bilder hittils, men må si jeg liker godt Bildet med Kuene på stranda!! Utrolig komisk bildet Håper det blir en av de fire beste Ellers ønsker jeg folk masse lykke til Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Takk for ekstremt mange gode bidrag så langt! Skulle gjerne gitt bort minnekort til alle sammen Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ja da hadde nok jeg og meldt meg på.. Takk for ekstremt mange gode bidrag så langt! Skulle gjerne gitt bort minnekort til alle sammen Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Mange fine bilder hittils, men må si jeg liker godt Bildet med Kuene på stranda!! Utrolig komisk bildet Håper det blir en av de fire beste Ellers ønsker jeg folk masse lykke til Må si meg enig, fantastisk bilde! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Da var visst den andre tråden stengt gitt. Spent på hvilke 20 bilder som kommer til avstemning. Veldig mange flotte bidrag. Ønsker lykke til til alle! Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jess, kuene er videre Digger det bildet Nesten typisk tegneserie bilde (om folk er like enkle i huet som meg) Og legg merke til de som står og speider utover vannet hahaha Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Morsomt at jeg faktisk kom til "finalen" Takk til dere som stemte på meg Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jess, kuene er videre Jeg klager aldri på skrivefeil, men "kuene" er en feil jeg hater å se. Det skrives "kyr" eller "kyrene" (Uttale: kýr som kjyr) Uansett, det er et bra bilde ja. Gratulere til alle finalister Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Morsomt at jeg faktisk kom til "finalen" Takk til dere som stemte på meg ^^ (bare bytt ut dere med "den" :!: ) Overrasket over hvor få stemmer kyr( ) på stranda hadde! Hadde jeg visst det skulle jeg heller stemt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå