Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Da var ferien unnagjort for denne gang, og jeg tenkte å dele et av de bildene jeg var mest fornøyd med, selv om portretter ikke er min sterke side. Bildet er stort sett rett fra kameraet bortsett fra litt besjæring. Jeg likte selv den litt skarpe kontrasten med den grønn lua Nikkor 18-200 f/5,6 @ 200mm 1/250 Endret 31. juli 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Fint bilde av ei dame som virker å være riktig så fornøyd. Ville ha forsøkt meg på en svart hvitt versjon. Lenke til kommentar
myrk Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Likte dette veldig godt. Dels enig i at svarthvitt kunne vert fint, men da forsvinner den gode effekten med lua. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Du skal ha cred for at du ikke kjørte en knallhard s/h-konversjon og kjørte alt som innebærer kontrast milevis til værs for å få frem alle rynker og ansiktstrekk så alt for godt frem. Komposisjonsmessig er det OK. Jeg ville ikke ha kuttet venstrearmen hennes slik. Bildet kunne trengt en liten oppskarping også, det er litt for mykt etter mitt syn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Takker for tilbakemeldinger. Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men skal prøve en s/h versjon også for å se hvordan det blir Awesome: ville du hatt med hele venstre armen eller kuttet den helt ? Bildet er nemlig besjært litt, så kan hente frem hele armen om det ville vært bedre. At bildet er litt mykt kan hende. 18-200 er vel kjent for ikke å være helt skarp helt i endene (200mm) Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Takker for tilbakemeldinger. Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men skal prøve en s/h versjon også for å se hvordan det blir Awesome: ville du hatt med hele venstre armen eller kuttet den helt ? Bildet er nemlig besjært litt, så kan hente frem hele armen om det ville vært bedre. At bildet er litt mykt kan hende. 18-200 er vel kjent for ikke å være helt skarp helt i endene (200mm) Ville nok hatt med hele, og eventuelt beskjært døra litt om det ikke passet komposisjonsmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå