-Sevve- Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vet ikke om detter er rett plass men... Husk bilbelte står det på skilter rundt om i landet: Selfølgelig, alle husker og ha bilbelte i bilen,det står ikke noe om at du må bruke det. Det det skulle ha vært skrevet på skiltene er "Husk, bruk bilbelte" Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tja. Ikke enig. "Husk bilbelte." - Hva skal man med bilbelte? Bruke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Enig med nomore. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Trur nok dei fleste forstår at dei meiner "Bruk bilbelte". Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Trådstarter impliserer at "Husk bilbelte" betyr "Husk å ta med deg bilbelte". Dette vil være en ulogisk antagelse av trådstarter da alle biler har bilbelte innebygd og det er i tillegg påbudt å bruke det. Følgelig vil folk droppe bilbelte av 2 årsaker: 1. De glemmer det. 2. De driter i det. Ergo ser jeg ikke den helt store fail i en slik plakat. Den fungerer akkurat som den er ment å gjøre. Forøvrig synes jeg det er et svært godt bilde som formidler budskapet meget godt. Endret 31. juli 2009 av Vice Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Glutexo Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Eg trudde lytet var bilbelte med stor B då eg såg overskrifti. Eg tykkjer ikkje det er rangt å skriva det som står der. Eg er samd med dei som har skrivet fyrr meg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Slenger meg på festivitetene, enig med de andre som har skrevet før meg. Det er ment som et slagord, og da er lange utredninger unødvendig og det blir litt stivt. Synes spesielt bildet som er brukt i denne kampanjen understreker godt intensjonen bak. Så, vil nok si meg uenig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er bedre å ikke ha på bilbelte, enn å ha en unge over skulderen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Genialt! Kan jeg sitere deg på den? Signaturmateriale, f.eks? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Genialt! Kan jeg sitere deg på den? Signaturmateriale, f.eks? sikkert dumt spørrsmål men, hva vil det si/ hva betyr? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Genialt! Kan jeg sitere deg på den? Signaturmateriale, f.eks? sikkert dumt spørrsmål men, hva vil det si/ hva betyr? På biletet trådstartar visar i fyrste innlegg, er det ein liten gut som heng yver skuldra til ein mann. Difor sa sitter-opp-ned at: Det er bedre å ikke ha på bilbelte, enn å ha en unge over skulderen. som eigentlig var ein ganske god ytring. Men om han skal sitere setninga, ville råda Kadmium til å setja ordet ikkje i den setninga framan infinitivsmerket, for slik å få ei setning som høyrast betre ut. Altså: Det er bedre ikke å ha på bilbelte enn å ha en unge over skulderen. Endret 31. juli 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Genialt! Kan jeg sitere deg på den? Signaturmateriale, f.eks? sikkert dumt spørrsmål men, hva vil det si/ hva betyr? På biletet trådstartar visar i fyrste innlegg, er det eit bilete av ein liten gut som heng yver skuldra til ein mann. vet da det. Jeg lurte på hva Kadmium mente Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Men? Kva er dette her? Dette her var rart. I stad stod det at eg siterte Kellmer183 eller noko sånt. Nei, dette var rart. Ja, eg skjønner godt du allereie visste kva eg sa. Kadmium synast setninga di var genial, og vil bruke den i signaturen eller noko. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 De skal sette opp disse skiltene over hele sørlandet nå: Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 På en huskelapp skriver man "Husk melka!" Betyr det at man bare tenker på melk og glemmer det bare fordi det ikke står "husk å kjøp melk"?? Lite gjennomtenkt sevve.. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Men uansett, Husk, bruk bilbelte. hadde vært bedre. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jaha, ja? Kven då? satans vegvesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå