Aetius Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Firmware v1.0.7 til Canon EOS 50D. Les mer Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Der var det gjort, synes canon er flinke på å fikse bugs og sende ut ny firmware, er vel nr 3 nå på 50D. Nå mangler bare en oppgradering som gir video Tor Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ferdig her også. Men nå skrev jeg ned "oppskriften" hadde glemt den fra forrige gang. Trodde jeg kunne laste ned oppdateringen rett på det formaterte minnekortet som stod i kamera. Det var ikke så lett. Men greit da jeg brukte en kortleser, dro den nedlastede filen i den. Satte inn kortet med fil i kamera, og fulgte kameraets "oppdatering" i menyen. Tror det blir rett. Formaterte kortet igjen etter oppdatering. Håper innstillingene jeg har gjort holder seg. RandiA Lenke til kommentar
300D Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da er det gjort her også, fra versjon 1.0.3 til 1.0.7. Håper det ikke påvirker Micro Focus Adjustment innstillingene, som noen hevder. Skal prøve å sjekke det ut ikveld, hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg