bandreas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da har juksen befestet seg på våre kjære konsoller. Spilte litt i dag tidlig, og opplevde mange typer hax. Mest brukt var det så må kalles en wall-hack der snipere stod langt oppe i himmelen og snipet uforstyrret (så og si ). Synd og ærgelig syns nå jeg. Noen som vet om en effektiv måte å rapportere disse idiotene? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ahh, nei!!!!! Dessverre vet jeg ikke om noen måte og raportere dem... Kansje be de som lager CoD sette på en eller annen Cyber hi-tec cheat blokker Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har sett det selv, dog på xbox360 that is. Kjipe saker. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Så enda flere typer nå. Var faktisk en som fløy rundt som om han var et helikopter. Tenker da på mobilitet og hastighet. Brukte håndvåpen så det ut til. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Da har juksen befestet seg på våre kjære konsoller. Spilte litt i dag tidlig, og opplevde mange typer hax. Mest brukt var det så må kalles en wall-hack der snipere stod langt oppe i himmelen og snipet uforstyrret (så og si ). Synd og ærgelig syns nå jeg. Noen som vet om en effektiv måte å rapportere disse idiotene? Hvilket brett var det på? På brettet som heter "strike" kan du hoppe på noen søppelkasser og videre opp på tak etter tak, så du etterhvert kommer til en skyhøy bygning hvor du kan snipe oppå ett "usynlig tak". (jeg fulgte etter en fyr på laget mitt, og fant ut dette) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Flyvekoder er dritt så en fyr på killcamen som skjøt meg og fløy opp på et tak... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Flyvekoder er dritt så en fyr på killcamen som skjøt meg og fløy opp på et tak... Dette er fikset nå. Det er også kommet en oppdatering 1.4.19 for CoD4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå