raid2 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, det må selvsagt være valgfritt! Uncharted 2 tok det litt langt synes jeg. En twitter-oppdatering etter hvert kapittel ble litt drøyt når 10 av de jeg følger spilte det i forbindelse med anmeldelser. Så det hadde blitt litt mye om det man postet en melding hver gang man logget på LIVE Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Om du er meldt på betaen så er det enda håp. Microsoft skulle sende ut "første bølge" med e-post og updates til de som får. Så skulle det komme til fler etterhvert. Hm, har statusen "Participating" på Connect så. Men er det for sent og få noen epost nå, eller kan det fremdeles komme en hoppende inn i innboksen min senere i dag? Etter det jeg har forstått kan det det. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Synes dette virker lovende spør du meg. Noe jeg tror jeg selv kommer til og begynne og bruke er leie film. Som nevt så synes jeg også det var helt greie priser på dem. Litt lite utvalg av filmer men kommer nok mer etterhvert Lenke til kommentar
Booz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Venter på wave 2 her, håper og få tilgang ikveld så jeg kan leige film. Er imponert over prisene fra microsoft, nå mangler det bare og sette ned prisen på games on demand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå