p0pc0rn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nei ikke jeg heller. Får håpe de ikke har begynt uten oss "/ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 gi beskjed om dealextreme hdd virker da. og datel minne Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 The preview schedule: We close sign ups later today and (if all goes well) send first wave of notification emails Friday Så fredag med andre ord. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For å korte ned ventetiden kan dere lese denne artikkelen, _litt_ gammel dog LINK Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 da var updaten her......... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heldige ......... Må hjem og sjekke mailen. Krysser alt som kan krysses og håper at jeg er med! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjørte en test på ZUNE kjører trådløst, men fikk beskjed jeg kunne streame 1080p får ikke testet det i praksis før i kveld dog.......... Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Utvalget filmer viser at dette er i beta eller en preview. Hvis de virkelig ønsker å bli gode på digitalt filmutleie, må de sørge for nok innhold. Og last.fm? Hvor er det? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Finnes kun for US og UK for øyeblikket Har egentlig mine tvil at det kommer til Norge Endret 23. oktober 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk updaten jeg også Facebook på Xbox kommer til og bli populært her i gårn Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Finnes kun for US og UK for øyeblikket Har egentlig mine tvil at det kommer til Norge Dette synes jeg er rart da det er null stress å bruke last.fm i norge. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har lyst til å prøve dette. Er vel ikke for sent å melde seg på? (A)(A) Link? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Er for sent "/ OMG! xD EDIT: Vell, vell, kommer vel til alle konsoller snart uansett. Får vi håpe : p Endret 23. oktober 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorfor får ikke jeg noen oppdatering? Urettferdig! Jeg vil også ha Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Om du er meldt på betaen så er det enda håp. Microsoft skulle sende ut "første bølge" med e-post og updates til de som får. Så skulle det komme til fler etterhvert. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Om du er meldt på betaen så er det enda håp. Microsoft skulle sende ut "første bølge" med e-post og updates til de som får. Så skulle det komme til fler etterhvert. Hm, har statusen "Participating" på Connect så. Men er det for sent og få noen epost nå, eller kan det fremdeles komme en hoppende inn i innboksen min senere i dag? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er visst med på previewen jeg også. Har bare brukt Twitter og Facebook, men browser igjennom filmutvalget nå. Synes prisene virket helt greie for filmleie (470 for HD -drøye 30kr, og 350 for SD ). Man må starte avspilling av filmen innen 14 dager fra nedlastingstidspunktet, og man har et døgn på seg til å fullføre filmen etter man har startet. Men du kan se filmen sa mange ganger du vil i løpet av det døgnet. Fant ikke ut hvor mye plass nedlastede filmer tar.. Noen som har testa? Twitter og Facebook var bare tull for min del. Jeg bruker begge tjenestene (på PC), men er ikke så avhengig at jeg trenger de på Xbox. Burde vært mulig å enkelt sjekke twitter/facebookstatuser ved å trykke på "Guide"-knappen på kontrolleren. Twitter/Facebook-oppdateringer i spill hadde også vært greit (alá Uncharted 2). "Ola Nordmann is playing Forza 3 on LIVE", eller "I just finished #Halo 3 on Legendary" for eksempel. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke fått noe mail ennå, men håper på at jeg får når neste "bølge" kommer. Twitter/Facebook-oppdateringer i spill hadde også vært greit (alá Uncharted 2). "Ola Nordmann is playing Forza 3 on LIVE", eller "I just finished #Halo 3 on Legendary" for eksempel. Akkurat der er jeg veldig fornøyd med å slippe å få min Facebook og Twitter-account spammet med meldinger om hvilke spill jeg spiller. Men å ha valget - er noe jeg synes de kunne fått inn for de som vil ha den funksjonen raid2 ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå