Gå til innhold

Xbox 360 med twitter og facebook før jul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er meldt på betaen så er det enda håp. Microsoft skulle sende ut "første bølge" med e-post og updates til de som får. Så skulle det komme til fler etterhvert.

Hm, har statusen "Participating" på Connect så. Men er det for sent og få noen epost nå, eller kan det fremdeles komme en hoppende inn i innboksen min senere i dag? :)

Lenke til kommentar

Er visst med på previewen jeg også. Har bare brukt Twitter og Facebook, men browser igjennom filmutvalget nå.

Synes prisene virket helt greie for filmleie (470 for HD -drøye 30kr, og 350 for SD ).

Man må starte avspilling av filmen innen 14 dager fra nedlastingstidspunktet, og man har et døgn på seg til å fullføre filmen etter man har startet. Men du kan se filmen sa mange ganger du vil i løpet av det døgnet.

Fant ikke ut hvor mye plass nedlastede filmer tar.. Noen som har testa?

Twitter og Facebook var bare tull for min del. Jeg bruker begge tjenestene (på PC), men er ikke så avhengig at jeg trenger de på Xbox. Burde vært mulig å enkelt sjekke twitter/facebookstatuser ved å trykke på "Guide"-knappen på kontrolleren.

Twitter/Facebook-oppdateringer i spill hadde også vært greit (alá Uncharted 2). "Ola Nordmann is playing Forza 3 on LIVE", eller "I just finished #Halo 3 on Legendary" for eksempel.

Lenke til kommentar

Ikke fått noe mail ennå, men håper på at jeg får når neste "bølge" kommer.

Twitter/Facebook-oppdateringer i spill hadde også vært greit (alá Uncharted 2). "Ola Nordmann is playing Forza 3 on LIVE", eller "I just finished #Halo 3 on Legendary" for eksempel.

Akkurat der er jeg veldig fornøyd med å slippe å få min Facebook og Twitter-account spammet med meldinger om hvilke spill jeg spiller. Men å ha valget - er noe jeg synes de kunne fått inn for de som vil ha den funksjonen raid2 ønsket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...