Gå til innhold

Xbox 360 med twitter og facebook før jul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med den boksen over kan du spille med mus/tastatur ja. Hvor godt det fungerer i praksis er litt varierende visstnok, men har ikke prøvd en slik selv.

Et hvilket som helst USB-Tastatur kan kobles til alle 360er og brukes for å skrive meldinger, til Twitter, Facebook, osv. Det er heller ikke noe nytt, 360en har støttet USB-tastatur siden den kom på markedet.

Lenke til kommentar
Med den boksen over kan du spille med mus/tastatur ja. Hvor godt det fungerer i praksis er litt varierende visstnok, men har ikke prøvd en slik selv.

Et hvilket som helst USB-Tastatur kan kobles til alle 360er og brukes for å skrive meldinger, til Twitter, Facebook, osv. Det er heller ikke noe nytt, 360en har støttet USB-tastatur siden den kom på markedet.

OK greit å vite. Slipper å shoppe duppeditten i vinduet øverst.

Lenke til kommentar

Dette er synes eg blir helt latterlig. Dem legger til så utrolig mye, til slutt så er hele Xbox live ødelagt. Hver eneste gang Microsoft legger nye ting til på Live så er det Lag, menyer klikker, Problemer osv. Er ingen fan av Twitter eller Facebook, dette kunne holdt seg på Pc. Har ingenting med Xbox360 å gjøre.

Lenke til kommentar
Dette er synes eg blir helt latterlig. Dem legger til så utrolig mye, til slutt så er hele Xbox live ødelagt. Hver eneste gang Microsoft legger nye ting til på Live så er det Lag, menyer klikker, Problemer osv. Er ingen fan av Twitter eller Facebook, dette kunne holdt seg på Pc. Har ingenting med Xbox360 å gjøre.

Enig, Zune og last.fm er eg for

Lenke til kommentar

Det er ikke meningen at man skal sitte å styre på Facern eller Twitter som på en PC. Oppdateringer skal skje delvis automatisk, bla. at man starter et spill og ber 360en om å oppdatere twitter eller statusfeltet ditt på Facebook om det. "Thklinge fyrer opp en runde BF 1943", eller "Thklinge ser Die Hard på Xbox Live Movie on demand". Eller om man gjør noe ekstremt i et spill som man så kan ta screenshot av og poste på nett. Evt. at nye achievements postes automatisk, osv. Det er mange muligheter.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort fra at dette er en del av en langsiktig strategi om å skaffe seg en posisjon lik den MS har på PC-markedet innen home entertainment segmentet.

Min spådom er at den rene spillkonsollen kommer til å dø ut, og vil konvergere mer og mer mot en fullverdig PC, bare med fokus på underholdning og et grensesnitt som er mer TV-vennlig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Enig i at Xbox 360 skulle hatt nettleser. Har jo clan-side på internettet for clanen, hadde det vært Internet Browser på 360-en kunne vi jo brukt clan siden derifra. Og de har jo ikke mye utgifter i å fikse det, med tanke på at de allerede har Internet Explorer.

BTW: Du trenger ikke mus og tastatur for å surfe på nett eller være på facebook/twitter. Men det kommer vel til markedet.

Gleder meg til Last.fm jeg, det blir bra!

Hva er egentlig Last.fm? Radio? TV? Filmer? TV-serier? Noen som kan gi meg ett svar?

Lenke til kommentar
Enig i at Xbox 360 skulle hatt nettleser. Har jo clan-side på internettet for clanen, hadde det vært Internet Browser på 360-en kunne vi jo brukt clan siden derifra. Og de har jo ikke mye utgifter i å fikse det, med tanke på at de allerede har Internet Explorer.

BTW: Du trenger ikke mus og tastatur for å surfe på nett eller være på facebook/twitter. Men det kommer vel til markedet.

Gleder meg til Last.fm jeg, det blir bra!

Hva er egentlig Last.fm? Radio? TV? Filmer? TV-serier? Noen som kan gi meg ett svar?

Er ei sia du kan se alt musikk du hører på å sånn, men du må ha iTunes eller winamp og være registrert der for at det skal funke, mye forskjellig, kan foreksempel se hvilket band du har hørt mest på å mest hørte sanger osv, ganske bra syns jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...