robinho1981 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Når jeg starter playstationen kommer jeg ikke inn på startsjermen. Det som skjer er at playstation-lyden kommer, og bakgrunnsbildet står og går, men menyen kommer ikke frem.. noen som har hatt samme problem? hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Sikker på at scarten står ordentlig i? xD Det er en klassiker Lenke til kommentar
robinho1981 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Sikker på at scarten står ordentlig i? xDDet er en klassiker bruker ikke scart, kun hdmi.. jeg får bilde og lyd, men det er bare bakgrunnsbildet som kommer, menyen kommer ikke i det hele tatt men takk for svar! Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Her er en med samme/lignende problem: http://community.eu.playstation.com/playst...essage.id=27897 Prøv dette (quote fra posten jeg linker til): "By holding down the power button for a few seconds when you turn the machine on you can access the utility menu which gives you a number of dianostic stuff to run. By the sounds of it you need to choose the rebuild database option and this should hopefully fix it. This happened to me once when I booted out of the socom beta but the PS3 rebooted its and automatically started the rebuild database option, which soon fixed it." Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 prøv og ta u hdmi og sette inn igjen, eller bare pass på at den sitter ordentlig i.eller option above:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå