Perril Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei sann. Er ute etter ny kjøling til mitt HIS HD4850. Noen tips/ erfaringer? - Perril Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Vell... Hva med Accelero S1 -- Gjerne i samspann med Turbo Module Dernest har du Accelero L2 Pro eller Accelero TWIN TURBO Du har også en rekke andre produkter, som til eksempelvis: Scythe Musashi Zalman: VF950 LED | VF2000 LED | VF1000 LED Thermalright: T-Rad2 | HR-03 GT Dog om man tar alt i sin helhet, så er det ingen som slår Arctic Cooling i konkuransen om skjermkort kjølere. AC har både fornuftig pris, lav støynivå og gode kjøleegenskaper. Endret 31. juli 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Perril Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Okey takk takk, har sett litt på Accelero Twin Turbo og T-rad2 på prisguiden menne hvilken vifte® vil du anbefale å ha på T-rad2? (helt da i fra samme butikk jeg får kjøpt T-rad2 i, digital impuls,netshop) sånn at jeg slipper 2xfrakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå