melvh Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei Hadde problemer med Windows 7 RC 7100 man får fra microsoft sine hjemmesider. Problemet er at etter Windows lokaliserer filer etc (der det er svart bakgrunn og en grå "bar" som går oppover) og det bakgrunns bilde med fuglen o.l så hang installasjonen seg rundt 15 min før jeg kom vidre. Under hele installasjonen tok det ganske lang tid. Fant løsningen at hvis man disabler Floppy disk i bios (slik jeg gjorde pga at jeg ikke har en floppy disk) Så søker ikke Windows 7 etter noen floppy disk i evigheter heller. http://blog.intodevelopment.nl/microsoft/w...n-suddenly-slow Det jeg da lurer på er, nå er Windows 7 installert og det virker smertefritt føles det som Men trenger jeg en ny installasjons runde pga at jeg ikke hadde floppy disken i bios disabled? Eller er det bare unødvendig? Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så lenge den ikke vises i "Min Datamaskin" eller i "Enhetsbehandling" er jo saken grei. Forsåvidt dersom den vises også.. Har ingen betydning Unødvendig å formattere for en slik filleting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå