ahpadt Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Heisann En bekjent av meg i utlandet ønsker å lære seg norsk men kommer ikke så veldig langt kun med programvare på PC-en. Noen som vet om det er mulig å få tak i noe lignende det vi nordmenn får i tredjeklasse for engelsk, ala tekstbok og 'lesebok'? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kan jo prøve vanlige bokhandlere som Ark osv. spør om dei har slike bøker, det har dei sikkert. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Om han kan engelsk, kan han jo prøva seg på boka "Colloquial Norwegian". Du kan jo sjå her korleis den er bygd opp. Gje han linken om han hev internett, og lat han sjå litt i boka. Bøkene i Colloquial-serien tek for seg språket steg for steg, og nyttar ordvekslingar og "skodespel" og oppgåver. Det er ogso mogleg å få ei CD med lyttedøme for å læra seg uttala lettare. Eg nyttar sjølv boka "Colloquial Icelandic" for å læra meg islandsk betre, og det gjeng ganske bra. Merk deg at det berre er mogleg å skoda på boka ein eller to gonger på nettet. Boka er lagt ut på nettet for at folk skal kunna skoda litt på ho før dei eventuelt kjøpar ho. Endret 31. juli 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå