Gå til innhold

Hvordan fungerer oddsbomben?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop begynt å jobbe på bensinstasjon. En utrolig grei jobb egentlig, veldig sosialt. Som alltid, blir jeg meget for kjent med folk. Å han ene der har fått meg til å begynne å tippe.

Egentlig har jeg alltid våre imot gambling, men alikevell liker jeg å tjene penger. Jeg liker ikke fotball men har begynt å tippe det for det om.

Jeg har funnet ut at det er to måter du kan tippe langoddsen på:

1. Du tipper få og sikkre kamper. Du sikkrer da en liten premie.

2. Du tipper mange sikkre kamper, med noen usikkre. Noe som gir deg en meget høy odds og eventuelt høy gevinst.

Flere ganger denne uken har jeg vært en kamp ifra å fått gevinster som er opp i mot 10 000 kroner. Noe som egentlig er veldig mye for en student som meg.

Men jeg har alikevell vunnet 1-2 tusen når jeg har spillt noen ganger. Å det er kjekt, men den gode følelsen hadde vært å vunnet masse penger.

Så derfor lurer jeg på, hva er egentlig oddsbomben?

Jeg har fått med meg at det er et typisk høygevinst spill.

Men feks. viss man tipper på tre fotballkamper. (NT velger jo ut disse kampene.

Også tipper man følgende:

A: 0,1,2

B: 0,1,2

C: 0,1,2

Bongen vill da koste 750 kr. Vil dette si at dersom ingen av disse tre lagene scorer mer en to mål uansett resultat. Så vill jeg vinne minst minste oddsen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Oddsen bestemmes fullt og holdent av sluttresultatet. Så minsteoddsen blir satt til det som er mest sansynlig at resultatet vil bli.

La oss ta for oss dagens Oddsbombe:

Lillestrøm - Stabæk

Rosenborg - FC Lyn Oslo

Barcelona - Sporting Gijon

Der er minsteoddsen på 628, men da må resultatene bli 1-1 / 3-0 / 3-0. Det er større sjanse for at det blir uavgjort mellom Lillestrøm og Stabæk siden det er to gjevne lag. Større sjanse for at Rosenborg vinner over Lyn, og samme med Barcelona.

Hvis resultatet hadde blitt 1-1 i alle 3 kampene, ville oddsen blitt 3102.

Oddsen for de forskjellige kombinasjonen kan du sjekke på NT sin hjemmeside.

post-31845-1251715913_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest medlem-98070

slenger meg på denne tråden siden jeg selv er interessert i å begynne å spille oddsbomben.

Er det slik å forstå at du vinner kun dersom du har tippet riktig antall mål per lag i hver av de tre kampene? Og premien blir oddsen for de resultatene ganget med innsats per rekke? Eller er det 60% av dette?

F.eks hvis jeg går inn på Oddsbombe 6 nå og tipper 1-1 i hver kamp og så trykker på finn ods så får jeg 277,85, dvs vinner 277,85 kr hvis jeg satser 1 kr?

Edit: du kan kun velge en av de ferdige kupongene med 3 utvalgte kamper, det er ikke slik at du selv kan velge kamper? Mener jeg hørte det en gang men virker ikke sånn...

Endret av medlem-98070
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...