ThisIs Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er på utkikk etter en fysisk butikk som tar inn import blu/dvd fra USA, altså R1 utgivelser. Det må være en som tar de inn til nogenlunde lik utgivelsestid som i USA, noe a là det Playcom i Oslo gjør. Vet det er mer lønnsomt å handle selv over nett, men det er noe med sjarmen å kunne gå i en butikk og se gjennom hyllene, og legge inn en egen bestilling hos dem på varer. Butikken burde ligge i Oslo området, men hvis noen vet om en annen butikk annet sted i Norge så bare nevn de og, er sikker ikke bare jeg som er intressert i dette. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Outland (Østbanehallen og Paleet) kuttar i DVD-utvalet, men skal ta inn nokre spesialutgåver og boksar og slikt. Platekompaniet har bittelitt import av R1/Sone A, trur eg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg vil vel nesten påstå ha du selv har gitt svaret, Playcom. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg husker de gode, gamle dagene da jeg bodde i Oslo. Da Akers Mic og Laserworld hadde stort utvalg i LaserDisc. Når DVD kom, så hadde Laserworld stort utvalg i sone 1 filmer fra USA - noe som medførte at min første DVD spiller var sonefri. Ah, the days... sorry for nostalgisk OT, men jeg måtte bare. Skulle hatt en butikk a'la Laserworld igjen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå er det jo de samme gutta som driver Playcom i Oslo, så de er der ennå Laserworld --> DVD Spesialisten --> Playcom. Trivlige gutter, har lagt igjen alt for mange tusenlapper i de to førstnevnte butikkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå