i-c-eMan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Tittelen sier det meste Jeg synes at Messi er verdens beste spiller. Han er en mer lagspiller enn ronaldo og er mer lojal mot klubben han spiller for!! Hvem synes dere er best? Endret 31. juli 2009 av i-c-eMan Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Helt enig i at Messi er mye bedre enn Ronaldo. Messi er et helt angrep alene, han er en motor i ethvert lag i hele verden, og som du sier en komplett lagspiller og som har en personlighet som alle kan like. Ronaldo er usympatisk og egoistisk, og bryr seg lite om laget han spiller på, noe som skader klubben, spillerne rundt og tilslutt han selv. Her er heldigvis Messi det stikk motsatte. Messi og Gerrard er nok de eneste spillerne i hele verden som for øyeblikket ville glidd rett inn på ethvert lag i hele verden, og etter min mening er disse to bedre enn Ronaldo. Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Helt enig i at Messi er mye bedre enn Ronaldo. Messi er et helt angrep alene, han er en motor i ethvert lag i hele verden, og som du sier en komplett lagspiller og som har en personlighet som alle kan like. Ronaldo er usympatisk og egoistisk, og bryr seg lite om laget han spiller på, noe som skader klubben, spillerne rundt og tilslutt han selv. Her er heldigvis Messi det stikk motsatte. Messi og Gerrard er nok de eneste spillerne i hele verden som for øyeblikket ville glidd rett inn på ethvert lag i hele verden, og etter min mening er disse to bedre enn Ronaldo. Jeg er enig i det meste som du skriver, men Iniesta og Xavi kunne lett ha glidd inn på et hvilket som helst lag de også Gleder meg til Champions League starter igjen. Håper United vinner Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Helt enig i at Messi er mye bedre enn Ronaldo. Messi er et helt angrep alene, han er en motor i ethvert lag i hele verden, og som du sier en komplett lagspiller og som har en personlighet som alle kan like. Ronaldo er usympatisk og egoistisk, og bryr seg lite om laget han spiller på, noe som skader klubben, spillerne rundt og tilslutt han selv. Her er heldigvis Messi det stikk motsatte. Messi og Gerrard er nok de eneste spillerne i hele verden som for øyeblikket ville glidd rett inn på ethvert lag i hele verden, og etter min mening er disse to bedre enn Ronaldo. Kun to spillere som kunne glidd inn på hvilket som helst lag? Det finnes da hvertfall 20-30 stk. On-topic: Ronaldo ala 0607 og 0708 er verdens beste fotballspiller. 0809 Var en stor skuffelse, men alt i alt er Ronaldo en mer komplett spiller enn Messi. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 La meg først bare si at jeg er en mye større fan av messi enn jeg er av ronaldo av overnevnte grunner. Likevel kan det ikke stikkes under en stol at som fotballspiller så er Ronaldo mer KOMPLETT. Messi har flere ekstreme kvaliteter, men som en allrounder er Ronaldo bedre. Så hvem som er best av de spørs hvordan du definerer det. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Begge er gode på kvar sin måte og då blir det vanskelig å sei kven som er best. Messi er flinkare til å lese spelet og er ein betre lagspelar enn Ronaldo. Ronaldo er ein "driblefant" som kan komme forbi alle med eit par finter og driblinger. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kun to spillere som kunne glidd inn på hvilket som helst lag? Det finnes da hvertfall 20-30 stk. Messi, Gerrard og Ronaldo er de eneste spillerne i verden som kunne glidd inn på ethvert lag med tanke på deres tekniske og spillemessige ferdigheter, men Ronaldo ryker rett ut pga. hans personlighet og sin lille godvilje mot alle andre enn selv. Ronaldo passer bare inn i klubber der spillere har mulighet til å bli større enn klubben, noe man så resultater av i Man Utd (surt fjes og frustrasjon når man blir byttet ut o.l.). Finnes det 20-30 spillere som kunne kommet inn på ethvert lag i verden, og gjort det bedre enn sin forgjenger? Neppe. Lenke til kommentar
wallin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Helt enig i at Messi er mye bedre enn Ronaldo. Messi er et helt angrep alene, han er en motor i ethvert lag i hele verden, og som du sier en komplett lagspiller og som har en personlighet som alle kan like. Ronaldo er usympatisk og egoistisk, og bryr seg lite om laget han spiller på, noe som skader klubben, spillerne rundt og tilslutt han selv. Her er heldigvis Messi det stikk motsatte. Messi og Gerrard er nok de eneste spillerne i hele verden som for øyeblikket ville glidd rett inn på ethvert lag i hele verden, og etter min mening er disse to bedre enn Ronaldo. Å hevde at Messi er mye bedre enn Ronaldo blir helt feil i mitt hode. Jeg foretrekker også Messi, men kvalitetsmessig er forskjellen minimal. Messi har etter mitt syn et bedre fotballhode enn hva Ronaldo har, mens Ronaldo har fysiske kvaliteter som går Messi en høy gang. Til syvende og sist ender det opp som et spørsmål om hvilke spesifike kvaliteter man foretrekker, og da går jeg som nevnt for Messi. I tillegg virker han jo helt klart som en mer sympatisk type. Hva angår Gerrard så må han vel sies å være den mest allsidige av alle spillerne som kan kalles verdensklasse. Finner ikke mange spillere som er like anvendelige. I Liverpool er Gerrard verdens beste fotballspiller, på samme måte som Messi er i Barca og Ronaldo var i United. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Helt enig i at Messi er mye bedre enn Ronaldo. Messi er et helt angrep alene, han er en motor i ethvert lag i hele verden, og som du sier en komplett lagspiller og som har en personlighet som alle kan like. Ronaldo er usympatisk og egoistisk, og bryr seg lite om laget han spiller på, noe som skader klubben, spillerne rundt og tilslutt han selv. Her er heldigvis Messi det stikk motsatte. Messi og Gerrard er nok de eneste spillerne i hele verden som for øyeblikket ville glidd rett inn på ethvert lag i hele verden, og etter min mening er disse to bedre enn Ronaldo. Her er jeg helt enig. Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Så klart C.Ronaldo Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg ville helt klart hatt Messi laget. Ronaldo er egoistisk og usympatisk noe jeg ikke ville hatt på mitt uansett hvor god han måtte være. Dessuten er jeg ganske så sikker på at Messi kommer til å oppnå mer liøpet av karieren en Ronaldo. Men hvis du bare ser på ferdigheter er vel Ronaldo hakket bedre enn Messi nå. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva med en poll? Jeg har alltid ment Ronaldo, og står for det enda. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvem er raskest av Messi og C.Ronaldo? Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Messi har best akselerasjon, men jeg tror ronaldo er raskest. Lenke til kommentar
vegarmin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 selv om jeg hater å si det så tror jeg nok at Ronaldo er en bedre spiller all-over. begge har utsøkt tenknikk, fart, akselerasjon, match-winner egenskaper. men det er en ting ronaldo har som ikke messi har når det kommer til den offansive delen. ronaldo er en god hodespiller. det er ikke messi. så jeg sier Ronaldo. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Mer sans før Eto.en begge. over, men må jeg velge: messi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Velger Ronaldo pga fysikken hans,. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Messi har god fysikk, han har god balanse og er veldig flink til å halde på ballen og skjerme unna motspelarar. Av alle egenskapane til Ronaldo vil eg ikkje påstå at fysikken er grunnen til å velge han framfor Messi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå