Gå til innhold

Skadet data etter uhell.


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Har ett veldig stort problem. klarte med ett lite uhell å knuse min egen Compaq Data,stort

 

hull i skjermen den kommer hjem innen en uke sånn circa heldigvis forsikring :),

 

ved også ett uhell klarte jeg å knuse låneDataen

 

spørsmål :

 

 

Har dere vert ute for noe sånt?

 

Måtte dere betale eller var det forsikring ?

 

 

hjelp MVH Selunge .. og da håper jeg dere forstår hva jeg skriver .

Endret av selunge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere.

 

Det du skriver er sannsynligvis rett men jeg venta i bilen da min mor var inne men takk for godt svar ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere.

 

Det du skriver er sannsynligvis rett men jeg venta i bilen da min mor var inne men takk for godt svar ;)

 

Hva skjedde så med saken? Måtte du paye? Hva sa mordi at hadde skjedd?

Lenke til kommentar

Prøv å ta lærdom av denne saken da.

 

En pc er en ting som kun gjør det du forteller den at den skal gjøre, den kan ikke gjøre noe mot deg som rettferdiggjør å knuse den.

 

Finnes andre ting man kan gjøre for å få ut aggresjonen hvis det er det som er problemet.

 

Blir ihvertfall dyrt i lengden å gjøre slikt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere.

 

Det du skriver er sannsynligvis rett men jeg venta i bilen da min mor var inne men takk for godt svar ;)

 

Hva skjedde så med saken? Måtte du paye? Hva sa mordi at hadde skjedd?

 

Hun lå å sov da dette hendte derimot far ble meget skuffet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...