selunge Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hei Har ett veldig stort problem. klarte med ett lite uhell å knuse min egen Compaq Data,stort hull i skjermen den kommer hjem innen en uke sånn circa heldigvis forsikring , ved også ett uhell klarte jeg å knuse låneDataen spørsmål : Har dere vert ute for noe sånt? Måtte dere betale eller var det forsikring ? hjelp MVH Selunge .. og da håper jeg dere forstår hva jeg skriver . Endret 31. juli 2009 av selunge Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du knuste en leiepc? hvorfor gjorde du det ? fordi nettet datt ut? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Forsikringen dekker det produktet du har kjøpt den til. Du må betale for ødelagt låneprodukt. Mulig du kan bruke egen forsikring som inbo eller reiseforsikring eller noe om du har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere. Endret 1. august 2009 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
selunge Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere. Det du skriver er sannsynligvis rett men jeg venta i bilen da min mor var inne men takk for godt svar Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere. Det du skriver er sannsynligvis rett men jeg venta i bilen da min mor var inne men takk for godt svar Hva skjedde så med saken? Måtte du paye? Hva sa mordi at hadde skjedd? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Prøv å ta lærdom av denne saken da. En pc er en ting som kun gjør det du forteller den at den skal gjøre, den kan ikke gjøre noe mot deg som rettferdiggjør å knuse den. Finnes andre ting man kan gjøre for å få ut aggresjonen hvis det er det som er problemet. Blir ihvertfall dyrt i lengden å gjøre slikt. Lenke til kommentar
selunge Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Når du mottok låne-PC fra forhandler, signerte du (eller foreldrene dine?) sannsynligvis på et skjema der du godtar at du er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå på produktet. På samme skjemaet står det nok også et maksbeløp som du kan kreves for. Etter som du har knust skjermen kommer nok dette på noen tusen, da dette er dyrt (i mange tilfeller også ulønnsomt) å reparere. Det du skriver er sannsynligvis rett men jeg venta i bilen da min mor var inne men takk for godt svar Hva skjedde så med saken? Måtte du paye? Hva sa mordi at hadde skjedd? Hun lå å sov da dette hendte derimot far ble meget skuffet Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Betal skaden og invester i en crt skjerm Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå