Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hjelp til kjøp av terrengsykkel!

JarlG

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ute etter ein ny sykkel som skal brukast til og frå skule, men også i terrenget der topografien er litt verre. Eg leitar etter ein sykkel der eg får mest mogleg for pengane, men som samtidig skal kjøpast i ein lokal sportsbutikk, har bl.a. Interspot og G-Sport tilgjengeleg.

Budsjettet er på 10.000 maksimum, men det kan kanskje tøyes litt dersom eit tilfelle er verkeleg verdt det. Som sagt, eg er ute etter mest for pengane.

Har eigentleg ikkje så mykje peiling på syklar, men hadde sett meg ut ein sykkel med skivebremser, da eg har dårleg erfaring med 'vanlege' klossar... Vil gjerne ha +/- med skivebremser, contra 'vanlege' bremser! :)

Akkurat nå har det seg også slik at sykkelhandtaka til bl.a. Nakamura og Diamant er heilt ufordragelege, etter mi meining. Kan ein kjøpe sykkelhandtak i butikken? Er det ein enkel prosedyre å evt. skifte sykkelhandtaka?

Takkar på forhand!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er temmelig begeistret for HFS rammene til Merida og har en slik som jeg tør påstå er den beste sykkelen jeg har hatt til dags dato :) Utstyrsnivået er forøvrig svært bra, skivebrems og god demper.

Har forøvrig også gode erfaringer med Cannondale og Monoc's MTB og landeveissykler :)

MX-sport fører vel en del Merida sykler dersom du bort langt vekke fra Oslo Sportslager..

Lenke til kommentar

Kjem eigentleg berre på Intersport og G-Sport i farta, men eg seie ifrå dersom eg hugsar fleire.

Dei fleste av syklane dykk nemnar trur eg ikkje disse butikkane marknadsfører, men G-Sport har vell Merida, og eg trur ein av dei har nokon Scott. (?)

For øvrig så har eg sett litt sjølv, og Diamant sin Cross of Asia skal visstnok vere eit godt val? Den er lett (10,5kg) og har gode gir. Kan ikkje uttale meg om demparane og bremsane, men eg trur demparane skulle vere gode. Bremsane er hydrauliske skivebremser.

Takk for svar, håpar eg får fleire! :)

Lenke til kommentar

Var nylig innom lokalbutikken, og oppdaga ein DBS Freeride 039 til nedsett pris. Før kosta den 17k, no var den til sals for 10k! Eg veit at DBS ikkje akkurat blir omtalt som det beste, men er dette ein god sykkel, tatt prisen i betraktning?

Takkar for svar, men eg blir berre meir og meir usikker når slike tilbaud kjem opp! :p

Lenke til kommentar

Takk for at du klarna det opp!

Har no vore i butikken og sett på Diamant Radiant Cut Cross of Asia up-close. Eg synas den ser kjempefin ut, og den er lett. Det er dog ein ting som er veldig, veldig galt. Handtaka, samt gir-mekanismen. Gir-mekanismen er ein slik man vrir på, og dette er ille i seg sjølv (etter mi meining), og i tillegg gjer det det vanskelegare å bytte handtak. (?)

Vil ein kunne bytte handtaka og denne 'skru-for-å-bytte-gir' - mekanismen til eit oppsett der ein trykkar inn spakar for å bytte gir? Dersom det er mogleg, er det nokon som har eit pris estimat? :)

Er fortsatt open for forslag, men det må vere ein sykkel som finnast på G-Sport eller Intersport! (Trur det er Merida, Hard Rocx(i kvartfall den her), Scott, Diamant og Nakamura)

Takk!

Lenke til kommentar

Hei!

Har nå funnet ut at vi også har ein MX Sport her. Der har dei eit stort utval av Trek og Gary Fischer - syklar. Eg prøvde ein Trek 6500, og likte denne veldig godt. Bremsene var særdeles gode, samt hjula. Demparen var litt knotete å justere, er det ein god dempar på denne sykkelen?

På Intersport var eg og prøvde ein Hard Rocx Crudus Maximus. Eg likte denne også veldig godt, men bremsene var ikkje like gode som på Trek'en. Hvilken av modellane er det som har best bremser på arket?

Dempar-innstillingane til Hard Rocx'en var mykje betre enn på Trek'en, korleis er det som har best demparar?

Takkar for svar, og vil gjerne ha fleire innspel og erfaringar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...