Nauz Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Sitter igjen med litt ekstra penger, så hvorfor ikke gå høstmørket i møte med en ny tv? Tven vil i hovedsak bli brukt som filmskjerm til å vise dvd/blu-ray i et rom hvor lys fra vinduer ikke er noe problem. Avstand fra sofaen til tven er ca 2,5m. Er litt usikker på hvor stor tv jeg skal velge. Har nå en 37" og vil gjerne ha litt større denne gangen, muligens 42" eller 46", hva tror dere/du? Har forstått det slik at de nye LED tvene fra Samsung leverer i bøtter og spann. Noen som kan matche Samsung, hvordan er feks Panasonic sine 09 Plasma skjermer? Har ingen øvre budsjettgrense, men det er viktig at tven er et godt kjøp! Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg hadde definitivt gått for en Samsung LED 46 tommer. Kjenner ett par som har 7 serien, og har aldri sett så bra bilde på flat tv - noensinne ( har selv en 40 og en 42 tommer Samsung LCD ) Dersom det ikke står på pris, kan det være like greit å gå for 46 som 42.. 40-42 er ikke mer enn det må være til film - etter min mening Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kuro 10, ingen over, ingen ved siden, kanskje noen et sted langt under. De har solgt 50"ern for 20' lenge. Har ikke sett bildet på 9 serien andre steder i butikk, så jeg er dessverre litt farget av det... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 50" blir for stort i mitt tilfelle, ellers hadde jeg allerede hatt en krp 500 ( kunne fått et eksemplar til en latterlig pris tidligere i år, men syntes da det ble for stort + måtte prioritere andre ting). Så 46" er absolutt max! Ser netonnet.no selger Samsung 46 7070 til 18.000kr og da følger det med en blu-ray spiller! Noen billigere? Hva er forresten forskjellen på 6060 og 7070? Kun streamingmulighetene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå