Gå til innhold

Hvordan kjøpe den perfekte sko størrelsen?

Adidasftw

Anbefalte innlegg

Mange sier at man skal kjøpe nærmest 'for små' sko for å få bedre touch med ballen, jeg syns det er bare tull siden da blir jo skoa for liten og da må man bytte dem ut etter tja 2-3måneder? Jeg er en sånn person som planlegger å bruke skoa mine i hvertfall 1 år og jeg liker at det er litt 'rom' mellom tærene og tuppen av skoa, så hvis det er kaldt om vintern så kan jeg slenge på et par ullsokker. Men det blir jo umulig hvis man kjøper sko som passer akkurat med bare strømper!

Hva mener dere?

Akkurat nå har jeg kjøpt meg sko som passer akkurat, litt pusterom er det. Men ikke nok til et ekstra par sokker. Det føles ut som skoa sitter som hånd i hanske, men er litt redd for at de er for små. Tar jeg feil?

De er så fit at jeg ikke kan flytte på tæra mine en gang..

Er av kenguru skinn da.. men alikavel.

Skoen sitter helt inntil beina. Samma størrelse og fortsatt adidas. Bare annen type.. :/

Noen tanker? :(

Endret av Adidasftw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange sier at man skal kjøpe nærmest 'for små' sko for å få bedre touch med ballen, jeg syns det er bare tull siden da blir jo skoa for liten og da må man bytte dem ut etter tja 2-3måneder? Jeg er en sånn person som planlegger å bruke skoa mine i hvertfall 1 år og jeg liker at det er litt 'rom' mellom tærene og tuppen av skoa, så hvis det er kaldt om vintern så kan jeg slenge på et par ullsokker. Men det blir jo umulig hvis man kjøper sko som passer akkurat med bare strømper!

Hva mener dere?

Akkurat nå har jeg kjøpt meg sko som passer akkurat, litt pusterom er det. Men ikke nok til et ekstra par sokker. Det føles ut som skoa sitter som hånd i hanske, men er litt redd for at de er for små. Tar jeg feil?

De er så fit at jeg ikke kan flytte på tæra mine en gang..

Er av kenguru skinn da.. men alikavel.

Skoen sitter helt inntil beina. Samma størrelse og fortsatt adidas. Bare annen type.. :/

Noen tanker? :(

Jeg liker også sko som er "litt for store" Hvis skoa dine er trange så kan du blokke de ut hos en skomaker ;)

Endret av i-c-eMan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som nemnd ovanfor vil skoen truleg utvide seg litt i løpet av tida. Av erfaring veit eg at skinnsko formar seg betre når dei er våte, så kanskje eit bad med ekstra sokkar og sko kan vera til hjelp ;)

Men hugs; det er grenser på kor mykje skoa går ut så eg vil ikkje gje deg falske forhåpningar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...