Anoy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg fikk en ny SATA disk for et par måneder siden, og koblet den til PCen med sataledning som man skulle. Etter litt om og men fikk jeg installert OS på den og utnyttet hele (da jeg i starten kun fikk opp 130gb av 250gb). Etter som jeg har brukt den litt nå etterhvert så syns jeg ikke at jeg har merket noe forskjell på hastigheten fra tidligere IDE disker jeg har hatt. Og her om dagen fant jeg ut hvorfor, på ikonet nede i høyre hjørnet på oppgavelinja`, så høyreklikket jeg på trygg fjerning av maskinvare ikonet, og der dukket SATA disken opp. Noen som har noen anelse om hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du har nok bare misforstått hva 'Trygg fjerning' står for. Det brukes både av USB og SATA, og betyr slettes ikke at disken din er har noe med USB å gjøre. Det er heller ingen grunn til å vente at en SATA disk skulle gi merkbar større hastighet enn andre disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå