Mt. Eden Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hei! Var akkurat utendørs for å ta et par bilder fra en bro.Bruker Nikon d60 med kit-objektivet. Dette ble det beste bildet imo: Det ble brukt -ISO 100 -13 sek. lukkertid -f 14 Kommentarer? Hva er bra, og hva er dårlig? Kleivbo Endret 30. juli 2009 av kleivbo Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ideen din er veldig god! Perspektivet er greit nok og lukkertiden fungerer bra. Forgrunnen med "rekkverket" fungerer ikke! Det drar bildet ned en god del etter min mening. Jeg ville croppet bildet, men utsnittet vil kanskje bli litt lite. Endret 30. juli 2009 av Engvik Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Må si meg enig med engvik her. hvis du ikke har cropet mye fra orginal versjonen så kan du kansje med fordel crope bildet noe alla dette?? si i fra hvis jeg skal fjerne Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Takk for tilbakemelding. bildet jeg lastet opp var en forminsket versjon av originalbildet, ergo ucropet. skjønner helt hva dere mener med forgrunnen. Prøver på nytt en annen dag! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Den siste versjonen var best. Omgivelsene var ikke noe særlig. Lysene på veikanten trekker ned. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå