melvh Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hei Jeg er snart ferdig å bygge min pc. Men jeg trenger og plugge strøm i skjermkortet. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal plugge inn der. Fordi jeg fikk med 1 kabel som har to vanlige 4 pins molex strøm innganger og den har 1 stykk 6 pin pci e som skal inn i skjermkortet. Men på min nye psu har psu'en to kabler som det står PCI-E på, disse er 2 stykk 6 pins med en hver 2 pins hengende på siden av seg. Skal jeg koble begge til utgangene på skjermkortet mitt? Hjelp! Endret 30. juli 2009 av melvh Lenke til kommentar
camxer Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du skal koble til begge strømkablene til skjermkortet. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Du skal koble til begge strømkablene til skjermkortet. Begge 6 pins som kommer fra psuen min ja ? Takk for svar, kan jeg bare spørre, hva er den 2 pin kabelen som henger fra siden av hver PCI E kabel fra psuen? Lenke til kommentar
melvh Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Alt er oppe å kjører og virker helt fint Men lurer på en ting, min Crosair PSU heter SLI. Det betyr at den har to PCI-E 6 pins. Som sagt, bruke begge eller bruke 1 PCI-E 6 pin og den andre med adapter på? Siden det kanskje er beregnet på to kort? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du plugger i begge kablene som kommer fra PSU. (Adapteren som følger med kortet er bare for PSUer som har kun 1 PCIe-kabel). Og de to extra pinnene på siden er bare for kort som har en 8 pins-kontakt i stedet for 6. De trenger du ikke tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå