Muzikaa Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kommer meg ikke inn på hotmailen min via wap på min Nokia N95 8GB... jeg får til å laste alle andre sider, men ikke hotmailkontoen min. Jeg kommer inn på startsiden, og får tastet inn brukernavn og passord, men så blir siden bare blank.. Jeg har også prøvd å laste ned Opera som nettleser, men det samme skjedde der... Prøvde det samme på samboerens telefon, og da funket det helt fint, men på min går det altså ikke... Jeg har forresten chess abonnement. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Prøvd å restarte mobilen? Lenke til kommentar
Muzikaa Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Prøvd å restarte mobilen? Ja, og det samme skjer da og... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Rart. Sikker på at feilen ikke ligger i noen instillinger du har gjort? Lenke til kommentar
Muzikaa Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Rart. Sikker på at feilen ikke ligger i noen instillinger du har gjort? Aner ikke.. har jo bare lastet ned innstillinger fra chess til mobilen.. ikke endret på noe utover det.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Prøvd å sette opp Hotmail som en mail-konto i selve OS'ets mailprogram? (veiledningen her er for iPhone, men samme verdier gjelder på alle telefoner) Veiledning for oppsett av Hotmail på mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå