Gå til innhold

Hvilke stoffer bruker dere for å farge vannet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk frostvæske i vannet ca 20% (?), det gir deg en klar blåfarge..

NB: Ikke bruk noe av de tilsetningsstoffene du får kjøpt hos netconnection, slangene og alt annet det kommer i kontakt med blr farget! Har en stor rød flekk på gulvet som beviser dette :oops:

Lenke til kommentar
Hos svindlerne (netconnection) ligger det under vannkjøling : tilsetninger. Microplex har det under vannkjøling : tilbehør

Svindlerne ? Det var vel litt usaklig og barnslig? Har ikke opplevd annet enn service og godvilje hos dem jeg, forklar litt nærmere da ? Uansett mener jeg at du som moderator bør ha en litt mer voksen måte å utrykke deg på, eller iværtfall forklare hvorfor du mener dette, husk at dere er "forbilder" for oss andre her på forumet.

Mvh

Karl Sivert Skatland

Lenke til kommentar

Svindlerne ? Det var vel litt usaklig og barnslig?

Det er nok du som ikke har fulgt med i timene.

Har ikke opplevd annet enn service og godvilje hos dem jeg, forklar litt nærmere da ?

Du kan jo begynne med å lese:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=12741

Uansett mener jeg at du som moderator bør ha en litt mer voksen måte å utrykke deg på, eller iværtfall forklare hvorfor du mener dette, husk at dere er "forbilder" for oss andre her på forumet.

Eh? Er Anders blitt moderator nå plutselig? (ikke at det hadde gjort noe :) )

Lenke til kommentar

Men han er uansett et forbilde for andre forumbrukere, snakker av erfaring. Han virker veldig voksen og saklig på alle andre poster jeg har lest av han så jeg syntes det var en litt "uvanlig" måte å reagere på.

Jeg har god erfaring med netconnection, slapp å betale returporto når jeg hadde bestillt en radiator hos dem som de hadde billigere i en annen nettbutikk. Forklarte problemet og jeg slapp unødvendige fakturaer.

Lenke til kommentar
Han virker veldig voksen og saklig på alle andre poster jeg har lest av han så jeg syntes det var en litt "uvanlig" måte å reagere på.  

Du har ikke lest tråden, har du vel? Gjør det.

Andre tråder om samme emnet:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=25689

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=12007

Men jeg skal ikke mase mer, siden jeg har tatt tråden nok off-topic, og at jeg vet at Anders kan snakke for seg selv. Jeg mente bare å klare opp litt for deg, siden du tydeligvis ikke hadde snøring om hva det dreier seg om.

Lenke til kommentar

Har lest tråden og trekker til bake alle tidligere poster. Helt uakseptabel oppførsel. Butikken er bra, men måten de markedsfører seg på er uakseptabel.

Beklager på det høyeste at jeg "åpna kjeften" uten å ha fordypet meg i saken.

Men igjen, butikken er bra .. Men betaler heller litt ekstra , støtter nok ingen som dolker hw.no i ryggen .

Beklager igjen Anders.

Mvh

Karl Sivert Skatland

Lenke til kommentar
Hvis jeg faktisk skulle ha noe vifte/kjøle greier, så ville jeg ikke se bort fra netconnection som en ok _nettbutikk_ pga dette.  

Greit nok at folkene som gjorde dette har drette seg ut både her og der! Men så lenge de ikke driter på varene, men sender de ut som avtalt, så er det vel et fett?

Må vel egentlig si at Arctic har et poeng her. Men de at deres reklamering går utover hw.no er uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...