TheWondereR Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Halla folkens, helt ny i dette forum gemet jeg...! Har bestillt meg et nytt headsett på komplett.no Har ikke mottat dette enda, men jeg lurer på om det er stor eller liten jack...?? skal bruker til mp3 spiller Etc... Noen som har noe erfaring om dette?? # Varenummer: 340937 På forhånd takk... Mvh TheWondeneR Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Fyi. Det er lettere om du bare sier hvilket produkt det er istedet for produktnr slik at folk må gå inn på komplett og søke det opp.. ontopic: det headsettet har mini-jack. Det følger med mini-jack-> jack adapter. Lenke til kommentar
TheWondereR Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Fyi. Det er lettere om du bare sier hvilket produkt det er istedet for produktnr slik at folk må gå inn på komplett og søke det opp.. ontopic: det headsettet har mini-jack. Det følger med mini-jack-> jack adapter. Ok tusen takk for info... er som sagt ny i dette gemet... Still learing... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå